Merneith Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei, jeg lurer på om noen her har sett Lotus-serviset fra Porsgrund Porselen? Nettsidene deres er skammelig dårlige..og jeg finner ikke på Google heller.
Gjest Ballerina Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror kanskje jeg har sett det i katalogen til Christianie Glasmagasin (men da må man jo gå til butikken...)
Merneith Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror kanskje jeg har sett det i katalogen til Christianie Glasmagasin (men da må man jo gå til butikken...) Du husker ikke tilfeldigvis hvordan det så ut? Har nemlig en tante som mente sa jeg kunne kjøpe hennes hvis jeg ville. Er litt utålmodig Skal stikke innom Glasmagasinet imorgen..
Gjest Ballerina Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Sorry... det var der ikke likevel... så i katalogen nå... er det gammelt? Mener at jeg har sett det liksom :klø:
Merneith Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Sorry... det var der ikke likevel... så i katalogen nå... er det gammelt? Mener at jeg har sett det liksom :klø: Hm...godt spørsmål. Jeg vet faktisk ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå