Gjest Kona Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 På bryllupsdagen? Vi har begynt å tenkt på bryllupet selv om det ikke blir på ett par år og vi har funnet ut at vi vil gjerne ordne til ett kjempe romantisk bryllup på en eksotisk plass, kansje på Hawaii der bare forlovere er med oss.... Vi hadde tenkt at vi tar bilder både der og her hjemme. Når vi kommer hjem tar vi en bryllups fest(liten en) men familie og de nærmeste. På den måten tar vi to fluer i en smekk(bli gift og bryllupsreise) 8) Har og veldig lyst til å gifte meg i kirka her hjemme, men det vil ikke mannen min. Hav synes dere?
Gjest Spurven2003 Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Hei. Hyggelig å høre at dere vil gifte dere :-) Kan fortelle deg hva vi gjorde. Vi giftet oss i Paris 2000. Og på bryllupsreisen var vi faktisk forlovere på Maritzius. Helt tilfeldig. Det var romantisk det! Vi inviterte familien med oss, noe de måtte betale selv. Vi var tolv personer tilsammen. Vi hadde festen på Ritz. Høres dyrt ut, men det var ikke så gale. På denne måten slapp vi den stooore festen. Vi hadde først tenkt å holde det hjemme, men da vi så antallet vi kom opp i, var avgjørelsen enkel. Jeg har vært i store brullyp. Tror så vidt at jeg sa gratulerer til bruden. Hva er da vitsen (prøver bare å gjøre valget lettere for dere :blunke: ). Vi var der i 5 dager. Rett etterpå reiste familien hjem, og vi reiste videre til kjørlighetsøya Mauritzius. Jeg kan finne artikkelen på internett hvis du ønsker. Der traff vi et par fra samme by som oss. Vi ble deres forlover, og jeg kan love deg at det var DERES dag. Ingen mas og ingen stress. Totalt ble det ikke noe rimeligere enn å ha det hjemme. Dette fordi vi hadde brullypsreise i tillegg. Husk det er deres dag, uansett hva familie og venner skulle mene! Lykke til. Trenger du tips, kan jeg prøve å hjelpe. E-mailadressen er fjernet. Hvis du oppretter en profil, så kan du legge inn e-mailadresse. Lea (moderator) Lykke til.
Augustbrud02 Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 Vi giftet oss på mitt hjemsted vi og var fornøyd med det. Ville ikke snyte familien for dette bryllupet heller, men i ettertid har tanken om utenlandsbryllup streifet meg. D.v.s. at om jeg skulle ha valgt igjen nå ville jeg iallfall ha vurdert å gifte meg utenlands, man får en fin tur for 40 000 kr…
Felix Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 En venninde gjorde akkurat det du beskriver. De dro til Bahamas. Jeg så bildene etterpå. De var så staselige, og hun var nydelig i hvit sommerkjole, sjal, hvite blomster i håret og stilige sko. Hun fortalte at kjolen kostet 300 fra h&m, det hvite sjalet var dyrest til 800,-, skoene var lånt og håret hadde hun fikset selv! Jeg ble så imponert. De dro alene, og "leide" forlovere. Hun fikk også en vakker diamantring i morgengave. Så hadde de en fest for familie og venner når de kom brune og uthvilte hjem! Smart!
Felix Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Innimellom.. Når - gjester du er glad i, og hadde håpet skulle komme, ikke kan - gjester du har "måttet" invitere, og regnet med skulle takke nei siden du ikke har sett det på 14 år, takker ja - båtturen går i vasken, fordi båten er opptatt - kråkeslottet allerede er bortbestillt - nærmeste familie maser om at jeg må gifte meg i bunad, og hører absolutt ikke på hva jeg vil - svigermor får hysterisk anfall fordi hun ikke får arrangere alt alene - det hersker full forvirring om hva slags kjole jeg ønsker meg - forloveren ikke tar initiativ - brudgommen synes jeg "peser" med bryllupet, og mener at vi kan det som det kommer og ikke planlegge så mye Da angrer jeg på at jeg ikke fulgte min kjæres ide; Reise til Bahamas -vi to alene. Og fest etterpå!
Gjest Tex Skrevet 29. april 2003 #6 Skrevet 29. april 2003 ...da angrer jeg på at jeg ikke fulgte min kjæres ide; Reise til Bahamas -vi to alene. Og fest etterpå! He he he..... Jeg skjønner hva du mener.... Men jeg ville aldri vært foruten mamma, pappa, søsteren min og min beste venninde når jeg skal gifte meg... Og jeg har alltid drømt om et stort bryllup.... Men det er klart at det hadde vært noe eget å gifte seg på stranden på Mauritzius.... Men jeg liker store familieselskaper jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå