Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker/har prøvd

Demeter - The Library of Fragrance?

Lurer på om de holder bra? Og hvilke som lukter godt.

Har luktet på et par av dem, Cosmopolitan lukter godt, men den som heter Dirt lukter mugg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Har du lest på makeupalley.com? Jeg har prøvd forskjellige (blant annet Rain og Laundromat), og synes lukta er borte før jeg er ute av butikken. Pluss er prisen; 149 kroner.

Skrevet

De er veldig godt å lukte på, men lukten varer ikke. Det kan hende noen av luktene varer litt lengre men som Morgan le Fay skrev, har makeupalley mye informasjon om mange av Demeter sine produkter.

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Har kjøpt 8 ulike Library dufter og får alltid mange koplimenter for de jeg bruker.

kjøpt Dirt også, lukter rart den første timen, men utvikler seg til å bli kjempespennende. Prøv også Cinnamon Bun - Maria Menas favoritt : )

Prisen da! 150 kr ,-

Skrevet

Jeg liker disse kjempegodt, men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg vil ha.. Vet hvertfall at jeg ikke skal ha den som lukter meitemark :hår:

Gjest Raptuza
Skrevet

Dei sel nokre av dei på ein interiørbutikk her i byen - men eg vart ikkje imponert.

Kanskje dei har valgt ut "feil" dufter??

Skrevet

Ja det finnes jo sikkert 100-200 ulike dufter, så de burde kanskje tilpasset utvalget til målgruppen. Nå vet jeg ikke hvordan de har valgt ut hvilke dufter de skal selge, men det kan jo virke som de har tatt utgangspunkt i bestselgerne fra USA og gått for de mest kjente duftene som Grass..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som vet hvor i Oslo/Follo man kan få tak i disse parfymene?

Er så nysgjerrig!

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Tingeling*_*
Skrevet

Jeg kjøper dufter fra www.eleven.se SUPERT utvalg. Liker VELDIG godt Cosmopolitan :popcorn: . Lukter som drink - skikkelig party duft. Champagne lukta lukter som champagne-brus. God den og, men lukten forsvinner litt fort. Liker også Fig leaf (rolig lukt). Green tea er grei bare, også rolig. Dirt synes jeg er vond, men har ikke prøvd den på huden.

Ocean var en skuffelse. :kjefte:

Skrevet

Sex on the beach er god :)

Skrevet
Er det noen som vet hvor i Oslo/Follo man kan få tak i disse parfymene?

Er så nysgjerrig!

Vet de selger dem på Cubus på Strømmen storsenter. Kanskje andre cubus og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...