Gå til innhold

alkohol og sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_vivi_*
Skrevet

er det slik at det er vanskeligere for gutten å komme når det er alkohol med i bildet? jeg hadde i helgen sex med en og vi holdt på en god stund. han hadde ereksjon men kom aldri.. tilslutt spurde han meg om vi bare skulle gi oss.. må innrømme at selvtilliten min sank litt da, kan det være at jeg ikke klarte å tilfredsstille han godt nok...? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trond_*
Skrevet

kan være så mangt. kan være han ikke bruker og komme eller at han var nervøs og derfor ikke klarte og komme. mange gutter sliter uansett med å komme i fylla. og vi har vel alle hørt historier fra venninder om treige gutter som aldri bli ferdig. 90% sikker på at han foreslo og avslutt for din del. ikke tenk på det du:)

Gjest Gutt26
Skrevet

Jeg tror ikke jeg får ereksjon i fylla en gang, så da tviler på at jeg hadde klart å komme også. Har forsåvidt ikke prøvd. For meg blir alkohol og sex helt kræsj..

Skrevet

Hvordan synes dere kvinner det er å elske med en mann og hvor han ikke kommer til slutt?

Gjest StockDama
Skrevet
Hvordan synes dere kvinner det er å elske med en mann og hvor han ikke kommer til slutt?

Vel, rent lite jeg kan gjøre med det, og det plager meg ikke så lenge han nyter sexen uansett. Er ikke alltid jeg kommer heller, og jeg håper da virkelig ikke mannen min tror det er hans feil.

Skrevet

Hvor viktig er det for dere at det går for mannen da?

Skrevet

Jeg opplevde det der med mannen min første gang vi hadde sex. Han hadde ikke drukket mye, og var ikke merkbart beruset, men han sa selv at han hadde problemer med å komme. Morgenen etter hadde han null problemer ;)

For meg er det like viktig å gi partneren glede som å få selv, og jeg hadde syntes at det manglet noe om dette var noe som skjedde veldig ofte. Men at mannen ikke greier å komme av og til er da ikke noe problem. Det er slettes ikke alltid jeg kommer jeg heller.

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig hvis han ikke kom en gang i blant, men hvis det skjer "hele tiden" hadde jeg begynt å lure..

• 2 uker senere...
Gjest Cataliina
Skrevet (endret)

Ja, tror alkohol kan ha noe med det å gjøre.

Endret av Cataliina
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg foretrekker at han holder på til han kommer og ikke stopper opp og ødelegger min orgasme. Det er imidlertidig vanlig av menn å stoppe flere ganger for å unngå å komme, for å vente på jenta..osv..

Skrevet
Jeg foretrekker at han holder på til han kommer og ikke stopper opp og ødelegger min orgasme. Det er imidlertidig vanlig av menn å stoppe flere ganger for å unngå å komme, for å vente på jenta..osv..

Alle har ansvar for sin egen seksualitet og orgasme!

Skrevet

Kan holde på i mange timer etter at jeg har drukket uten at det går for meg. Jeg får det ikke til før jeg onanerer relativt kraftig. Synes det er deilig likevel. For partner er det godt men kan bli litt vel slitsomt noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...