Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Askepott1
Skrevet

Er det noen her som har noen erfaring når det gjelder cellulittkremer (vet ikke om det staves sånn hihi) Virker det eller er det bare vås? Spesielle merker? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Skyver denne opp. Har just bestilt ein cellulittkrem frå Yves Rocher eg er spent på.....

Skrevet

Er vel ingen kremer som direkte hjelper på celulittene - det er vel heller det at man skal massere inn kremen så og så lenge, hver dag.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Er det noen her som har noen erfaring når det gjelder cellulittkremer (vet ikke om det staves sånn hihi) Virker det eller er det bare vås? Spesielle merker? :sjenert:

Jeg har akkurat bestillt Christian Diors "Plasticity" fra www.lookfantastic.com. Har noen venninner som skryter den opp i skyene. Har ikke prøvd den selv ennå da, men har høye forventninger!

Skrevet
Jeg har akkurat bestillt Christian Diors "Plasticity" fra www.lookfantastic.com. Har noen venninner som skryter den opp i skyene. Har ikke prøvd den selv ennå da, men har høye forventninger!

Den er kjempe god!!!! Den anbefaler jeg absolutt!! :)

Skrevet
Ble nysgjerrig jeg nu.Har ikke celulitter.Men den er vel oppstrammende vel?

http://eu.strawberrynet.com/productDetail....18&goChar=C

Ja den er oppstrammende også. Helt super hvis du prøver å miste noen cm, så hjelper den! Det er jo såklart hvis du trener litt og har sunt kosthold itillegg, men den strammer hvertfall.

• 1 år senere...
Skrevet
Den er kjempe god!!!! Den anbefaler jeg absolutt!! :)

gammel tråd..men uansett!

hvor lang tid må man bruke kremen for å se resultater?

og er den virkelig så bra som dere sier?

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg har prøvd Dior Plasticity og ble overhodet ikke imponert. Det hjelper ikke å smøre på, så blir du kvitt cellullittene. Vi hadde en cellullitt-behandling på skolen som gikk ut på at vi SLO på lårene. Altså, vi bokset leenge. Du må være veldig hardhendt for at disse greiene skal virke, og det er en treningsøkt i seg selv :fnise:

Blodsirkulasjon is key. Skrubb LENGE i dusjen, klem, massèr, gnukk og gni. Massèr inn kremen til den er tørr og fortsett gjerne å herje med området etter dèt òg. Gidder du dette mer enn to ganger, så fortjener du å få silkemyke, cellullittfrie lår/rumpe/whatever :)

Skrevet
Jeg har prøvd Dior Plasticity og ble overhodet ikke imponert. Det hjelper ikke å smøre på, så blir du kvitt cellullittene. Vi hadde en cellullitt-behandling på skolen som gikk ut på at vi SLO på lårene. Altså, vi bokset leenge. Du må være veldig hardhendt for at disse greiene skal virke, og det er en treningsøkt i seg selv :fnise:

Blodsirkulasjon is key. Skrubb LENGE i dusjen, klem, massèr, gnukk og gni. Massèr inn kremen til den er tørr og fortsett gjerne å herje med området etter dèt òg. Gidder du dette mer enn to ganger, så fortjener du å få silkemyke, cellullittfrie lår/rumpe/whatever :)

takk for svaret :)

alle sier man skal skrubbe, men virker ikke dette kun på huden da , slik at døde hudceller forsvinner?

men da skal jeg ihvertfall begynne å slå meg selv litt :)

har du andre tips også :) ?

Gjest Christabelle
Skrevet
takk for svaret :)

alle sier man skal skrubbe, men virker ikke dette kun på huden da , slik at døde hudceller forsvinner?

men da skal jeg ihvertfall begynne å slå meg selv litt :)

har du andre tips også :) ?

Joda, det og. Du masserer også vevet og stimulerer blodsirkulasjonen.

Skrevet
Joda, det og. Du masserer også vevet og stimulerer blodsirkulasjonen.

ok,da skal jeg prøve det :)

takk for hjelpen!

men du.. hvordan får du bilde på profilen din?

Gjest Christabelle
Skrevet
ok,da skal jeg prøve det :)

takk for hjelpen!

men du.. hvordan får du bilde på profilen din?

Nederst er det noe som heter "endre avatar". Der laster du opp bilde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...