Gjest Askepott1 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Er det noen her som har noen erfaring når det gjelder cellulittkremer (vet ikke om det staves sånn hihi) Virker det eller er det bare vås? Spesielle merker?
Gjest Raptuza Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Skyver denne opp. Har just bestilt ein cellulittkrem frå Yves Rocher eg er spent på.....
FantasDick Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Er vel ingen kremer som direkte hjelper på celulittene - det er vel heller det at man skal massere inn kremen så og så lenge, hver dag.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Er det noen her som har noen erfaring når det gjelder cellulittkremer (vet ikke om det staves sånn hihi) Virker det eller er det bare vås? Spesielle merker? Jeg har akkurat bestillt Christian Diors "Plasticity" fra www.lookfantastic.com. Har noen venninner som skryter den opp i skyene. Har ikke prøvd den selv ennå da, men har høye forventninger!
Gjest Bloom Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har akkurat bestillt Christian Diors "Plasticity" fra www.lookfantastic.com. Har noen venninner som skryter den opp i skyene. Har ikke prøvd den selv ennå da, men har høye forventninger! Den er kjempe god!!!! Den anbefaler jeg absolutt!!
MBelucci Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Den er kjempe god!!!! Den anbefaler jeg absolutt!! Ble nysgjerrig jeg nu.Har ikke celulitter.Men den er vel oppstrammende vel? http://eu.strawberrynet.com/productDetail....18&goChar=C
Gjest Bloom Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Ble nysgjerrig jeg nu.Har ikke celulitter.Men den er vel oppstrammende vel? http://eu.strawberrynet.com/productDetail....18&goChar=C Ja den er oppstrammende også. Helt super hvis du prøver å miste noen cm, så hjelper den! Det er jo såklart hvis du trener litt og har sunt kosthold itillegg, men den strammer hvertfall.
stella K Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Den er kjempe god!!!! Den anbefaler jeg absolutt!! gammel tråd..men uansett! hvor lang tid må man bruke kremen for å se resultater? og er den virkelig så bra som dere sier?
Gjest Christabelle Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har prøvd Dior Plasticity og ble overhodet ikke imponert. Det hjelper ikke å smøre på, så blir du kvitt cellullittene. Vi hadde en cellullitt-behandling på skolen som gikk ut på at vi SLO på lårene. Altså, vi bokset leenge. Du må være veldig hardhendt for at disse greiene skal virke, og det er en treningsøkt i seg selv Blodsirkulasjon is key. Skrubb LENGE i dusjen, klem, massèr, gnukk og gni. Massèr inn kremen til den er tørr og fortsett gjerne å herje med området etter dèt òg. Gidder du dette mer enn to ganger, så fortjener du å få silkemyke, cellullittfrie lår/rumpe/whatever
stella K Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har prøvd Dior Plasticity og ble overhodet ikke imponert. Det hjelper ikke å smøre på, så blir du kvitt cellullittene. Vi hadde en cellullitt-behandling på skolen som gikk ut på at vi SLO på lårene. Altså, vi bokset leenge. Du må være veldig hardhendt for at disse greiene skal virke, og det er en treningsøkt i seg selv Blodsirkulasjon is key. Skrubb LENGE i dusjen, klem, massèr, gnukk og gni. Massèr inn kremen til den er tørr og fortsett gjerne å herje med området etter dèt òg. Gidder du dette mer enn to ganger, så fortjener du å få silkemyke, cellullittfrie lår/rumpe/whatever takk for svaret alle sier man skal skrubbe, men virker ikke dette kun på huden da , slik at døde hudceller forsvinner? men da skal jeg ihvertfall begynne å slå meg selv litt har du andre tips også ?
Gjest Christabelle Skrevet 16. mai 2009 #11 Skrevet 16. mai 2009 takk for svaret alle sier man skal skrubbe, men virker ikke dette kun på huden da , slik at døde hudceller forsvinner? men da skal jeg ihvertfall begynne å slå meg selv litt har du andre tips også ? Joda, det og. Du masserer også vevet og stimulerer blodsirkulasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #12 Skrevet 16. mai 2009 Dermarolling og tretinoin kan sette fart i nydannelsen av hudceller så det kan være noe å¨prøve. Finnes info på dette forumet: http://essentialdayspa.com/
stella K Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 Joda, det og. Du masserer også vevet og stimulerer blodsirkulasjonen. ok,da skal jeg prøve det takk for hjelpen! men du.. hvordan får du bilde på profilen din?
Gjest Christabelle Skrevet 16. mai 2009 #14 Skrevet 16. mai 2009 ok,da skal jeg prøve det takk for hjelpen! men du.. hvordan får du bilde på profilen din? Nederst er det noe som heter "endre avatar". Der laster du opp bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå