Gjest Askepott1 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei Jeg lurte bare på om det er noen magasiner/blader denne måneden hvor det følger med en fin almanakk? Er ute etter en billig som ikke er grå og kjedelig Gjerne som vedleggs gave i et magasin så jeg får litt lesestoff med på kjøpet
MissSunshine Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg vet desverre ikke om det følger med noen gratis i blader (og hvis det gjør det, så er min erfaring at de ofte er dårlige og kjedelige...) Jeg kan derimot tipse deg om en genial side: http://www.personligalmanacka.se/ Her kan du lage din egen Jeg bestilte min i går, og er superfornøyd
Gjest Askepott1 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Ja har faktisk vurdert denne, ser utrolig kul ut! Men var litt dyr da. Skjønte ikke helt hvor mye totalprisen ble på, etter moms, toll og frakt osv. Hva betalte du? Må man på postkontoret for å betale toll? Hvilken farger valgte du? Hvor stor er den i virkeligheten? Tok det lang tid i levering? :juhu: Håper du svarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå