Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tralala...:)

De 2 siste dagene var el-testene negative. Bare 1 blaa strek.

I dag kom det 2 streker, der den ene var svaaak.... I bruksanvisningen staar det at den er negativ, da de 2 strekene skal ha noen lunde samme farge for aa vaere positiv...

Saa....Da betyr det at el kommer snart da, eller??? For det stod det _ingenting_ om!

Hva tror dere folkens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den EL-testen jeg bruker står det at kommer det en svak strek i tillegg til den "hovedstreken" så er det eggløsning innen 48 timer.

Så da er det bare å stå på :sengekos:

Skrevet
I den EL-testen jeg bruker står det at kommer det en svak strek i tillegg til den "hovedstreken" så er det eggløsning innen 48 timer.

Så da er det bare å stå på :sengekos:

Tuuusen takk for svar! :-)

Testa igjen naa, og akkurat likedan resultat.

Jeg kjoepte testene i en pakke med 6, her i Spania. De kalles "Test de evoulacion" , eller noe saant...

* Venter og proever :sengekos: *

Skrevet

Mine EL tester denne syklusen var også slik. Fullstendig negative flere dager på rad, deretter to nesten positive. Der var en tydelig strek, men den var ikke sterkere enn kontrollstreken. Deretter en fullstendig negativ test igjen. Jeg må ha hatt EL enten den ene eller andre dagen, eller kanskje midt i mellom, for to uker senere fikk jeg positiv graviditetstest :hoppe:

Så jeg tror absolutt at EL er rett rundt hjørnet for deg, ja. I.o.m. at det har blitt "mer" strek enn det har vært før, må det jo bety at det er en økning i hormonet (som jeg ikke husker hva heter), om enn ikke mye nok til at testen blir fullstendig positiv. Det kan ha mer med testen å gjøre enn hormonnivået ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...