Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi ble sammen i mai 2005, og flyttet sammen allerede i august. Jeg flyttet fra Bergen til Hønefoss for å bo sammen med ham. Har ikke angret et sekund.

Vi har da hatt tid til å være kjærester likevel, og jeg er av den oppfatning at man ikke blir skikkelig kjent før man bor sammen. Vi giftet oss i juli 07 og venter vårt første barn i mars i år :)

oj!! skikkelig solskinnshistorie!! :) Gratulerer så masse, lykke til med svangerskap og baby :) :)

Fortsetter under...

Bodde faktisk sammen FØR vi ble kjærester(; en ganske søt historie egentlig, men det fungerer fremdeles bra.

Samme her, vi hadde bodd sammen i 4-5 måneder da vi ble sammen, og siden det fungerte bra var det jo ingen grunn til å flytte fra hverandre igjen. Nå har vi vært sammen i over seks år, og jeg synes det fungerer bra. Synes ikke man blir noe mindre kjærester av å bo sammen fra starten av, man kan da fortsatt ha perioder hvor man er litt svevende forelska.

Det finnes vel ingen norm for dette. Det er vel avhengig av faktorer både innenfor og utenfor forholdet.

Vi ventet drøye fem år med å flytte sammen pga familiære forhold.

Var derfor jeg skrev "normen" ;) Jeg vet jo at det ikke finnes en norm for dette, men ville høre litt rundt hva andre har gjort, så det var bare en uttryksform :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...