Frk Johansen Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Skal handle en bursdagsgave til en gutt som blir 7 og tenkte jeg skulle kjøpe en cd, finnes det mc music for barn? Han går i første klasse og er vel som gutter flest. Noen som har noen gode tips? Vet han har noen Klatremus og Hakkebakkeskogen som han sporadisk hører på, men nå tenkte jeg mer på en rein musikk cd.
Gjest prestekrage Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg har barn i samme alder- og her i huset går det i "listepop". Ellers vet jeg at Celine er populær på skolen (men kanskje mest bland jentene). Du har jo også "hits for kids"'cder i utallige utgivelser. Finnes også masse annet "barne- McMusik"/Absolute versjoner.... Edit; tror også at det er blitt utgitt en Melodi GrandPrix Junior cd.... Endret 4. januar 2008 av prestekrage
Orthia Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Min hører på Highschool Musical, Hits for kids og Bob Marley
Antoinette Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Barn må oppdrag tidlig i god musikksmak- hva med noe bra norsk. Madrugada?
Gjest pirjo Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ei jente på seks, og hun hører mye på Hits for Kids, High school musical og Kurt Nilsen for tiden. Ellers fikk hun gavekort på CD til jul. Det var kjempestas å gå og finne en CD i butikken og bestemme HELT SELV, kan jeg love deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå