Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Ja, jeg har gjort det. Rotet meg bort i en kollega, forelsket meg! Og gjort alle de gale tingene. Nå prøver jeg å komme over han, men hvordan skal jeg få det til når vi ses hver dag på jobb? jobber ganske tett. Vi er begge enig om at "forholdet" er over, selv om det flommer over av følelser. Jeg er jo i et forhold, han ikke. Noen som har råd og tips bortsett fra å slutte i jobben? det vurderer jeg allerede.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Det første du kan gjøre er vel å gjøre det slutt med din kjæreste. Det kan jo ikke fungere hvis du har tankene helt andre steder. Ellers bør dere kanskje prøve å ikke jobbe så mye sammen, hvis det er en mulighet. Ville vært synd å måtte slutte i en jobb du trives i, følelsene vil nok forsvinne med tiden.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Herregud, jeg føler med deg. Jeg er i samme situasjon. Ingen god løsning på problemet.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 hadde jo håpet på ett bra svær her nå jeg
La Guapa Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Tror nok du sitter litt på svaret selv. Å bytte jobb er drastisk, men kanskje nødvendig hvis du virkelig ønsker å redde forholdet du er i. Ettersom du sier at du ikke ønsker å fortsette med kollegaen, på tross av at dere er veldig forelsket tolker jeg det som at du er villig til å ofre litt for ham du bor sammen med.... Eller er det andre grunner til at du ikke kan fortsette med han på jobb? Dere har jo allerede vært sammen intimt....eller... Så sånn sett er jo ting mellom deg og din sambo ganske ødelagt allerede... Lykke til. La GUapa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå