MBelucci Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har aldr ihandlet pa ebay for.Tenkte jeg skulle prove a bestille extension.men hvordan finner jeg den bestemte prisen og den beste selgeren? http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=260199028419 er denne bra?
MBelucci Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2008 Eller noen andre forslag hvor jeg kan kjope hair clips extensions?
Aurela Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Har aldri handlet på ebay selv, men utfra siden ser det ut som om prisen er £ 21.99 + frakt. Selgeren tror jeg er thehairextensionshop (det står på høyre side). Mer kan jeg ikke hjelpe, men håper dette var noe hjelp da
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Hvilken lengde og farge skal du ha? Det er greit å sjekke ut selgeren og hvor mange prosent de har. Selgeren her hadde 97 som er nå greit nok, men jeg er fortsatt skeptisk.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg bestilte meg denne type extension fra qxl, og jeg var veldig fornøyd med det håret. Husker ikke helt om det var denne selgeren, men tror det er flere der som har denne hårtypen. http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=525971936
MBelucci Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Hvilken lengde og farge skal du ha? Det er greit å sjekke ut selgeren og hvor mange prosent de har. Selgeren her hadde 97 som er nå greit nok, men jeg er fortsatt skeptisk. jeg har funnet bedre selgere med 99.8 %. Farge.blonde. Lengde,midt pa ryggen ca
MBelucci Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Funnet enn annen side a bestille fra.Saras.no. Noen som erfaring med denne nettsiden?
Vitamina Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Min mor har bestilt fra Sara's. Håret kom i posten bare noen dager etter hun bestilte, og det er veldig bra kvalititet på det. Jeg fikk selv prøve, og det virker veldig lovende, vil ha selv!
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 her kan dere sjekke ut selv .. ^^ http://diannemyles.multiply.com/photos/alb...hair_extension# men den her , er veldig populær i Asia ^^ http://diannemyles.multiply.com/photos/album/1/Price_List# Jeg selv ,har hadde lagt sånn før.. og jeg var veldig fornøyde men nå jeg vil ta meg Clip on hair extension , som jeg kan ta av og denne her er asiaske hår !! ^^ siden jeg synes asiaske hår er finest !! ^^
Gjest Gjest_Lia_* Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 her kan dere sjekke ut selv .. ^^ http://diannemyles.multiply.com/photos/alb...hair_extension# men den her , er veldig populær i Asia ^^ http://diannemyles.multiply.com/photos/album/1/Price_List# Jeg selv ,har hadde lagt sånn før.. og jeg var veldig fornøyde men nå jeg vil ta meg Clip on hair extension , som jeg kan ta av og denne her er asiaske hår !! ^^ siden jeg synes asiaske hår er finest !! ^^
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Anbefaler alle hair extensions Clip on fra www.luxushair.com, jeg har ikke funnet billigere eller bedre noe sted, fikk håret i posten 2 dager etter jeg bestilte, og det ser veldig lovende ut så langt, god kvalitet og fargen passet utmerket!
Neytiri Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Sara´s hår bruker og selger vi i salongen....det håret er ekte med klips og varer leeeenge!
Gjest Gjest_siren_* Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 saras er så dyrt!! ... sikkert bra kvalitet og rask levering.. men dog... fins jessica simpson håret i clip-on`?? å finnes d i langt stritt eller bare bølger?
stella K Skrevet 12. april 2009 #14 Skrevet 12. april 2009 Sara´s hår bruker og selger vi i salongen....det håret er ekte med klips og varer leeeenge! tuller du? er det salonger som setter i clips? dette er jo perfekt jeg vil gjerne ha lenger hår, og vet jo at clips ikke er vanskelig å bruke.. men hvis det gjøres i salong, så stusser vel frisøren slik at mitt eget hår passer inn i det nye håret eller? finnes det salonger i bergen som gjør dette?
Neytiri Skrevet 13. april 2009 #15 Skrevet 13. april 2009 tuller du? er det salonger som setter i clips? dette er jo perfekt jeg vil gjerne ha lenger hår, og vet jo at clips ikke er vanskelig å bruke.. men hvis det gjøres i salong, så stusser vel frisøren slik at mitt eget hår passer inn i det nye håret eller? finnes det salonger i bergen som gjør dette? Jada mange salonger som har begynnt med dette. Og jo vi klipper det til og slider litt i det sånn at det ser enda mer naturlig ut! Nu er eg i Oslo området....men du kan jo ringe Sara´s og høre med hvilken salonger bestiller hår fra de, da får du oversikt tenker eg
stella K Skrevet 13. april 2009 #16 Skrevet 13. april 2009 Jada mange salonger som har begynnt med dette. Og jo vi klipper det til og slider litt i det sånn at det ser enda mer naturlig ut! Nu er eg i Oslo området....men du kan jo ringe Sara´s og høre med hvilken salonger bestiller hår fra de, da får du oversikt tenker eg supert takk! men er det slik at man fint kan ta de av og på selv og at det da ser like naturlig ut ?
Neytiri Skrevet 13. april 2009 #17 Skrevet 13. april 2009 supert takk! men er det slik at man fint kan ta de av og på selv og at det da ser like naturlig ut ? Frisøren kan hjelpe deg å vise kosn du kan gjøre det, men det er ingen som har klagd at dem ikke får det til....kjempelett etter et par ganger!
stella K Skrevet 13. april 2009 #18 Skrevet 13. april 2009 Frisøren kan hjelpe deg å vise kosn du kan gjøre det, men det er ingen som har klagd at dem ikke får det til....kjempelett etter et par ganger! mange spm her... sorry.. men er jo helt gira nå er det kun sars hår frisørene bruker? dette er vel 50 cm, og jeg kunne tenkt meg litt lenger.. takk for bra svar forresten
Neytiri Skrevet 13. april 2009 #19 Skrevet 13. april 2009 mange spm her... sorry.. men er jo helt gira nå er det kun sars hår frisørene bruker? dette er vel 50 cm, og jeg kunne tenkt meg litt lenger.. takk for bra svar forresten Det er eg ikke sikkert på. Vet at mange frisører bruker dette håret her, men er sikkert masse annet der ute. korfor vil du ha lenger en det....det håret når de fleste langt ned på korsryggen....hvis ikke du er veldig høy da?
stella K Skrevet 13. april 2009 #20 Skrevet 13. april 2009 Det er eg ikke sikkert på. Vet at mange frisører bruker dette håret her, men er sikkert masse annet der ute. korfor vil du ha lenger en det....det håret når de fleste langt ned på korsryggen....hvis ikke du er veldig høy da? jo da skulle det holde er det liksom en pakkepris, eller betaler man for hver del? jeg har litt tykt hår, men kan jo tynne ut mitt litt da sånn at det ser mer ekte ut ! hva er prisen hos frisøren for å sette det på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå