Amyrlin Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ja, tante Rød kom i dag. Men, det er faktisk en bra ting! Etter en MA i november ( :gråte: ) betyr det at vi snart kan begynne å prøve igjen! Vi fikk beskjed om å vente til jeg hadde hatt en mens. Er nesten mer gira på å komme i gang igjen nå en da det gikk første gangen. Håper det klaffer med en gang! Så nå er jeg tilbake. Endret 4. januar 2008 av Amyrlin
jente 79 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Godt du er i gjenge igjen da. Får håpe du får ny klaff fort.
Gjest smotti Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg sniker meg inn nok en gang som den uvitende , men nysgjerrige... Ser at MA går igjen en god del plasser.. hva er egentlig det forkortelse for?
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg sniker meg inn nok en gang som den uvitende , men nysgjerrige... Ser at MA går igjen en god del plasser.. hva er egentlig det forkortelse for? Missed Abortion, det vil si at ikke alt kom ut i spontanaborten og du må ha en utskrapning.. Jeg hadde en i august, og har fortsatt ikke blitt gravid igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå