Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis du fikk et samlivs-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jon Are_*
Skrevet

Hei.

Hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk et samlivskurs i gave til bursdag eller jul? Blitt glad eller fornærmet?

Med hilsen fra Jon Are

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørst veldig på hvem giveren var og hvordan gaven ble gitt.

Selv kunne jeg godt tenke meg å ta et slik kurs sammen med min mann, så om han hadde gitt det til meg hadde jeg blitt kjempeglad. Også andre som var klar over at dette var noe vi kunne tenke oss å gjøre og som jeg var sikker på ville oss godt (som våre foreldre) ville jeg ta i mot gaven fra med glede.

Og hvem andre som ville finne på å gi noe slikt i gave klarer jeg ikke helt å se for meg..

Gjest Elfrida
Skrevet

Det spørs hvem jeg hadde fått det av. Hadde det vært av samboeren min hadde jeg blitt glad. Man må jo ikke ha problemer for å gå på samlivskurs liksom, antagelig er det bedre å gå på et slikt kurs før problemene oppstår.

Men hvis det hadde kommet fra noen utenforstående, sånn helt uten at jeg hadde hørt dem skryte masse av samlivskurs eller lignende, så hadde jeg nok lurt på om de ville hinte om at vi hadde et dårlig forhold eller noe sånt.

Skrevet

Jeg hadde nok syntes at det var en veldig snodig gave.

Skrevet

Nå koster det jo veldig mye for et samlivskurs, så den som ønsker å gi en så dyr gave gjør det vel mest sannsynlig fordi de ønsker en vel.

Ingen gidder vel bruke flere tusen for å fornærme noen, med mindre de har altfor mye penger.

Hadde blitt veldig glad hvis jeg hadde fått det i gave:)

Gjest barelillemeg
Skrevet

Da ville jeg blitt veldig glad. Vi vurderer å ønske oss det i bryllupsgave.

Enhver som gir dette i gave gjør det fordi de vil mottageren vel.

Skrevet

Jeg ville blitt veldig glad og rørt over en slik gave.:) Det betyr jo at partneren virkelig vil satse på forholdet.

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sur, jeg har selv vært på det og det er en super ting å ta med seg videre i samlivet. Det var flere par der som hadde fått det i bryllupsgave så du bør nok tenke som så at giveren ønsker det beste for deg og din utkårede.

Skrevet (endret)
Hei.

Hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk et samlivskurs i gave til bursdag eller jul? Blitt glad eller fornærmet?

Med hilsen fra Jon Are

Kjempeglad, og hadde forstått at jeg bodde sammen med en oppegående person.

Om det var samboer som hadde gitt gaven da.....

Om VI hadde fått av andre personer, så hadde jeg forstått at det var personer som brydde seg om oss og kansje har sett at vi trengte hjelp til å finne rette sti......eller for å få det enda bedre....

Endret av Scorpina
Gjest StockDama
Skrevet
Det spørs hvem jeg hadde fått det av. Hadde det vært av samboeren min hadde jeg blitt glad. Man må jo ikke ha problemer for å gå på samlivskurs liksom, antagelig er det bedre å gå på et slikt kurs før problemene oppstår.

Men hvis det hadde kommet fra noen utenforstående, sånn helt uten at jeg hadde hørt dem skryte masse av samlivskurs eller lignende, så hadde jeg nok lurt på om de ville hinte om at vi hadde et dårlig forhold eller noe sånt.

Hah, samme her.

Kompisen min sine foreldre fikk en samlivsbok i julegave....de ble litt satt ut for de syns de har et perfekt forhold og ble nok litt snurt =p lurer på hvordan de ville reagert på samlivskurs..

Skrevet

Det samlivskurset vi har lyst på koster 5000 så vi hadde sagt pent tusen takk :)

Skrevet

Hadde vært avhengig av hvem jeg hadde fått det av , men hadde vel generelt sett ikke tatt det ille opp .

Hvis det hadde vært fra samboeren , så hadde jeg nok spurt ham om han hadde begynt å bli misfornøyd /frustrert med forholdet vårt el .

Skrevet

Hvis man gir et samlivskurs i gave, så trenger man pokker meg kurset :ler:

Det er visse ting en bør være enige om i forkant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...