Gjest BrittC Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har aldri vært særlig opptatt av sex, og det er kanskje grunnen til at jeg tross mine 34 år ikke har vært i forhold som har vart mer enn 5-6 måneder. Som regel har kjæresten/partneren måtte ta initiativ til sex, selv om jeg selvfølgelig også har hatt glede av det. Jeg var bare ingen sex-jente, og bortsett fra en liten fetisj for lekre mannerumper har jeg vært lite kroppsfiksert. Men så... i november møtte jeg drømmemannen, og jeg føler meg født på ny. Han er pen, smart, morsom, oppmerksom...og han gir meg seksuelle opplevelser jeg ikke trodde var mulig! Han bruker munn og tunge som en gud, er fantasifull, og så har han et lem av en annen verden. Jeg som aldri har brydd meg om størrelser eller savnet det NYTER følelsen av å bli fullstendig fylt opp - for meg er sex nå blitt viktig! Like godt er det at mitt nye sex-liv gjør tilværelsen ellers så uendelig mye bedre, det smitter over på alt jeg gjør. Ja, jeg er forelsket, men først og fremst er jeg en lykkelig kvinne, og jeg unner alle det privilegium det er å plutselig finne drømmepartneren sin!
Gjest *nurket* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Nyyyyyyyyyyyyyt det!!! :D :D Vet hvordan du har det. Kos dere. Håper dere har mange fabelaktige år foran dere.
Annikken Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg kjenner følelsen!! Plutselig møter du en som bare er riktig, og så er alt bare deilig! Gratulerer med nyoppdaget seksualitet, nyt det :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå