Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt briller fra http://www.favoptic.no/. Er kjempefornøyd. De sender 4 prøveinfatninger hjem i posten til deg, du finner de du vil ha, sender dem tilbake, og du får briller med din styrke i posten til 400 kroner! Kan få ekstra tynne glass, og slikt også, og da koster det litt mer (100-200 ca)

Jeg bestilte flere omganger med prøveinfatninger før jeg fant de jeg ville ha. Måtte ikke betale noe for frakt.

Nå har jeg akkurat fått nye prøveinfatninger, for jeg vil ha solbriller med styrke også, og jeg har funnet meg enda et par vanlige briller.

Et godt tips til alle som trenger briller :) Jeg er kjempefornøyd med brillene servicen, leveringstiden, , prisen - ALT :)

Endret av Pupsilure
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Glem det, fant det ut på siden deres...

Endret av Frysepulver
  • 1 år senere...
Skrevet

Drar denne litt opp jeg. Kommer moms og toll i tillegg når man bestiller fra Sverige også?

Skrevet

Åja..:P Først nå så jeg at siden er på norsk også. Sender de fra Norge da (mtp. moms)?

Skrevet

Jeg har aldri måttet betale noe mer enn prisen på brillene :) men kanskje jeg har vært heldig og sluppet unna toll/moms. har nå kjøpt 4 briller derfra og er kjempefornøyd. Men det er lurt å ta med antirefleks, eller hva det heter. Det har ikke jeg gjort på det første billeparet mitt, og angrer. Det blir for mye gjenskinn i brillene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...