Gjest Gjest_Pjuska_* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Var hos frisøren i morges, kom hjem og satte meg i safaen med min nye korte sveis. Da kom pus, stirret på meg en stund, hoppet opp og begynte og slikke meg i nakken der håret er kortest. Hun slikket og bet, gredde håret mellom fortennene og slikket og holdt på ei lang stund før hun ble fornøyd og la seg i fanget mitt. Det har hun aldri gjort før, bortsett fra på søskenet sitt når de steller pelsen til hverandre. Måtte bare le
Frk. Fie Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, det overrasker meg ikke! Katter er noen sære, herlige skapninger:-)
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Monsen vår elsker (?) opera. Når jeg tullesynger opera kommer han og blir stående mellom føttene mine og mjaue :-D
Molly80 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Var hos frisøren i morges, kom hjem og satte meg i safaen med min nye korte sveis. Da kom pus, stirret på meg en stund, hoppet opp og begynte og slikke meg i nakken der håret er kortest. Hun slikket og bet, gredde håret mellom fortennene og slikket og holdt på ei lang stund før hun ble fornøyd og la seg i fanget mitt. Det har hun aldri gjort før, bortsett fra på søskenet sitt når de steller pelsen til hverandre. Måtte bare le Hehe.. Katten vår elsker å tygge på hår mens han maler... Går ut over håret mitt såvell som hunden sin pels... Bare samboeren med noen mm med hår sliååer unna...
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Katten min liker ikke at jeg har på briller. Så han stirrer på de ganske lenge før han gjør alt han kan for å få de av:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå