Gå til innhold

Pus misfornøyd med frisyren min!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pjuska_*
Skrevet

Var hos frisøren i morges, kom hjem og satte meg i safaen med min nye korte sveis. Da kom pus, stirret på meg en stund, hoppet opp og begynte og slikke meg i nakken der håret er kortest. Hun slikket og bet, gredde håret mellom fortennene og slikket og holdt på ei lang stund før hun ble fornøyd og la seg i fanget mitt. Det har hun aldri gjort før, bortsett fra på søskenet sitt når de steller pelsen til hverandre.

Måtte bare le :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det overrasker meg ikke! Katter er noen sære, herlige skapninger:-)

Gjest Gjest_Lita_*
Skrevet

Monsen vår elsker (?) opera. Når jeg tullesynger opera kommer han og blir stående mellom føttene mine og mjaue :-D

Skrevet
Var hos frisøren i morges, kom hjem og satte meg i safaen med min nye korte sveis. Da kom pus, stirret på meg en stund, hoppet opp og begynte og slikke meg i nakken der håret er kortest. Hun slikket og bet, gredde håret mellom fortennene og slikket og holdt på ei lang stund før hun ble fornøyd og la seg i fanget mitt. Det har hun aldri gjort før, bortsett fra på søskenet sitt når de steller pelsen til hverandre.

Måtte bare le :ler:

Hehe.. Katten vår elsker å tygge på hår mens han maler... Går ut over håret mitt såvell som hunden sin pels... Bare samboeren med noen mm med hår sliååer unna... :)

Skrevet

Katten min liker ikke at jeg har på briller. Så han stirrer på de ganske lenge før han gjør alt han kan for å få de av:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...