Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan er mulighetene for det? Noen steder står det at det går bra, mens i andre fora skrives det at Dell har egen standard på diverse deler slik at man må kjøpe hos dem hvis man skal ha noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bio_* Skrevet 4. januar 2008 #2 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har Dellmaskin og de har noen egne løsninger. Grafikkortet mitt røyk. Jeg kjøpte nytt. Det viste seg at det krevde bedre strømforsyning. Kunne ikke bare kjøpe den jeg ville for jeg fant ingen som passet til Dellkabinettet. Ringte Dell for å kjøpe strømforsyning, men så bra som jeg trengte hadde de ikke. Ergo så bruker jeg nå et gammelt skjermkort og står i ferd med å bygge om hele pc'n min. Det viktigste er å kjøpe nytt kabinett og så får jeg se hva jeg kan bruke av Dell sine deler. For å si det pent så blir det aldri Dell igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 4. januar 2008 #3 Del Skrevet 4. januar 2008 Dell er ondskap, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå