Gjest lucky!74 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Skal bestille noen prøver på den pressede basen til Glo. Jeg bruker fargen medium beige på min foundation fra ID. Hvilken fra Glo er likest? Jeg håper Glo er mer dekkende og ikke så skimrende som ID sin. Jeg har endel rødhet og småkviser som jeg ønsker å dekke, synes ikke ID sin hjelper på akkurat dette. Har fått anbefalt fargen natural medium men er usikker på om denne passer iom at jeg har endel ujevnheter/røde merker i huden.
Gjest Pupsilure Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Skal bestille noen prøver på den pressede basen til Glo. Jeg bruker fargen medium beige på min foundation fra ID. Hvilken fra Glo er likest? Jeg håper Glo er mer dekkende og ikke så skimrende som ID sin. Jeg har endel rødhet og småkviser som jeg ønsker å dekke, synes ikke ID sin hjelper på akkurat dette. Har fått anbefalt fargen natural medium men er usikker på om denne passer iom at jeg har endel ujevnheter/røde merker i huden. Det er akkurat ujevnheter/røde merker jeg også har! Den dekker perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå