Gå til innhold

Evner ikke å sjekke damer (spes. ute blant folk) - snart må jeg vel rette pistolen mot panna

Anbefalte innlegg

Gjest Wonder-Boy-24
Skrevet

Jeg er i en ganske spesiell situasjon som høyst sannsynlig mange er i og har vært i før meg.

Det har seg slikt at hjernen låser seg inne og det medfører at jeg ikke tar kontakt med damer.

Jeg er nå i en alder av 24,5 år aldri hatt noen kjæreste - vært sammen med over litt lengre periode. Jeg har hatt mine romanser så det er nok ikke skyld i tingene at jeg ser regelrett luguber ut. Jeg trener også 3-4 ganger i uken - helsestudio og løping. Er ikke dvask og kroppen begynner å se bedre og bedre ut...

Var og trente i dag. En god økt. En jente sto like ved og trente. Har aldri sett henne der før. Ble som vanlig til at jeg ikke tok kontakt. Hvordan skal en liksom gjøre det? Det hjelper jo heller ikke når hun trente med ørepropper. Vi delte vel såvidt to blikk på avstand uten at jeg gjorde noe.

Er det noen måter dere jenter ønskes å tiltales på på treningsstudio? Eller er Dere ikke mottakelige for kontakt der?

Dypt takknemlig for alle funderinger og svar... :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Personlig vil jeg ikke ha kontakt med folk på treningsstudio dersom de er i veien for min trening, men jeg prater jo med folk om det høver. En klassiker er jo å spørre om du kan kjøre i mellom hennes sett - da virker det ikke påtatt, og dere får begge trent. Hun er dessuten nødt til å ta av seg øreproppene for å høre hva du sier. Mens hun allikevel har ørene frie kan du jo spørre hva hun hører på? Du vil sikkert merke ganske godt om hun er interessert i å prate eller ikke. Og ikke få panikk om hun dytter øreproppene inn igjen - noen av oss er faktisk på treningsstudio for å trene, og noen av oss liker å ha vår egen treningsmusikk. Det betyr ikke at du er håpløs. - Selv Jens Pikenes ville ha måttet vike for Rammstein hvis jeg kjørte en tung økt! :ler:

Skrevet

Er det sånn at du har hat sex med damer, men aldri kjæreste? Jeg vet ikke helt om jeg forsto den delen.

http://forum.charismaarts.com/

Gå til denne siden og jobb med å lære deg Juggler Method. Du vil ikke tro hvor gode til å dra damer sosialt klønete menn blir etter å ha jobbet med dette en stund. Du høres jo heller ikke ut som en sosial kløne, bare litt sjenert. De færreste tør jo å gå bort til ukjente damer og prate uansett.

Bgynn å klappe alle hundene du ser og bruk det som utgangspunkt for å snakke med eierne enten de er gamle damer, middelaldrene menn eller 12 år gamle jenter. Poenget er bare å bli vant til å snakke med fremmede på en måte som umiddelbart blir akseptert. Start med å snakke om hunden. Etter hvert vil du kunne prøve å vri samtalene over på andre ting. Det blir altid mye lettere hvis du gir fra deg ekstra informasjon. For eksempel, jeg ønsker med også hund, men med den jobben jeg har nå blir det veldig vanskelig, eller jeg ønsker meg også hund, men nå som jeg er ung ønsker jeg å kunne leve helt fritt og uten forpliktelser. Begge disse usagnene gir noe hundelufteren kan gripe tak i for å drive samtalen videre. Sånt kan du lese masse mere om hos Juggler. De er helt geniale på det. Etter hvert som tryggheten kommer via hundeeiere kan du begynne å snake mere med ekspeditørerer og andre som du allerede har en naturlig åpning til snakke med, så kan du gå ver til små kommentarer til de som sitter ved siden av deg på stasjonen eller som skifter i garderoben etc.

Skrevet

Jeg ville nok blitt smigret over å ha blitt tiltalt på treningsstudio, men nå finnes det mange sosialt klønete jenter også da...inkl meg. Hvis du hadde spurt om å få "kjøre mellom mine sett" så hadde jeg ikke skjønt noe og følt meg skikkelig dust.

Skrevet

Vil anbefale deg å lese litt om pick up artists (PUA), og starte med "spillet" av Niel Strauss, og deretter lese "The mystery method". Det har hjulpet både meg og kompisene mine med alt av sjekking, og vi har aldri dametrøbbel lenger - enda jeg var 24 år og jomfru da jeg startet ;)

Skrevet

Jeg ville ikke likt om noen prøvde sjekke meg opp når jeg trente. Jeg er der for å trene, og å bli snakket til er forstyrrende. Det at hun brukte ørepropper er gjerne et signal på at hun ikke vil forstyrres.

Om du skal sjekke noen på et treningssenter ville jeg heller satset på å gjøre det mens folk tøyde ut, da er det ikke så forstyrrende å prate samtidig. Eller hvis hun står og venter på et apparat/en time. Men ikke avbryt folk midt i treningen, det kan være veldig irriterende.

(og om du skal ta tipset om hunder ovenfor: husk å spørre om lov til å hilse på hunden, ikke bare gå bort og klapp den uten eiers samtykke, da risikerer du å få opptil flere minuspoeng allerede før du får sagt how you doin' )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...