Gjest Rosin Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal gå innom Meny senere i dag, og en helsekost for å kikke. Men tenkte å høre her inne om det er noen som vet om det finnes noe sukkerfritt økologisk snop? Teorien min er at dersom det er økologisk, vil søtningstoffene kanskje være av en annen type enn det som vanligvis blir brukt i sukkerfritt snop og brus. Men om det teorien holder vet jeg ikke.
Tabris Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Både sukkerfritt og økologisk? Hm, den er jeg usikker på, må jeg innrømme. Jeg har sett sukkerfritt og jeg har sett økologisk, men er ikke sikker på om jeg har sett begge deler. At snop er økologisk, betyr at sukkeret og andre ingredienser er økologisk dyrket. Men Meny og helsekostbutikker er gode steder å prøve, ja. Endret 4. januar 2008 av Tabris
Gjest Rosin Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Takk for svar, da får jeg sjekke. Det er poeng at snopet er sukkerfritt, det hjelper ikke at sukkeret er økologisk
Tabris Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 På www.kinsarvik.no har de en nettbutikk hvor de har et noe bra utvalg av sukkerfritt snop, til og med sukkerfri konfekt. Jeg tror ikke akkurat de varene er økologiske, men da støtter du ihvertfall en butikk som selger mye fairtrade og økologisk. Vi har bestilt fra dem flere ganger og aldri hatt problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå