Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Kan noen være så snill og kneble disse kultlederne? Gjerne ved bruk av svært stygge virkemidler? De kan da ikke sitte og fortelle folk at de blir rike eller kurert av å voldta en treåring? Men jeg tror jo heller ikke disse mennene som voldtar barn føler seg spesielt tvunget til det, men stammelederne gir dem jo god ryggdekning. Hadde jeg hatt en machete, vet jeg hvor den skulle vært brukt... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=192698
Mann 42 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg så en dokumentar for et par år siden, om magi i Afrika, det meste av det handlet om Sør-Afrika, men det var kulter som hadde avleggere til England, også. Nærmest en variant av Voodoo. Man kunne gjøre en deal med gudene om rikdom, eller dersom man skulle gjøre en kriminell handling, kunne man kjøpe seg usynlighet eller usårlighet. Kjekt å ha dersom man skal ta en bank, foreksempel. For å påkalle disse gudene, var det nødvendig med et offer. Gjerne et dyr, men et menneske var enda mer potent som offer. Hvis man behøvde noe virkelig kraftig magi, burde man ofre et barn. Reporteren som laget dokuen fikk være med på en seremoni der det ble ofret en geit. Denne geita ble tatt av dage på den verst tenkelige måten, den hadde en land dødskamp, og det ble mye stakkarslig breking og mye blod ut av det. På direkte spørsmål om dette virkelig var nødvendig, var svaret, at ja, det var helt essensielt. Det var offerets lidelser og dødskamp som påkalte gudene. Det samme gjøres mot barn, som altså er det mest potente offeret som kan bringes innen svart magi i det landet. Sør-Afrika har en egen politistyrke som etterforsker magi-drap. Dette med voldtekt av barn for å oppnå rikdom høres litt ut som den samme sorten dirty deal.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 De kan da ikke sitte og fortelle folk at de blir rike eller kurert av å voldta en treåring? De kan nok det. Det jeg synes er mest urovekkende er de som tror på det. Egentlig tror de nok ikke på det...men de liker å skape unnskyldninger for å forbryte seg mot små barn (som de innerst inne bør vite er galt). Ekle fattiglandselendighetsmenn...voldtar og dreper for en skive brød eller en sigarettpakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå