Gå til innhold

Orgasme

Gjest Gjest_Karianne_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet

Jeg sliter med å få orgasme. Jeg har alltid vært "tungtrådd", og får det ikke ordentlig til med fingrene selv heller. Da går det ihvertfall ikke når non andre skal prøve!

Jeg får det til med kraftig stimulering, men jeg får det aldri til slik som når jeg bruker strålene fra dusjen. Litt synd, siden jeg ikke alltid har sex i dusjen.... :sukk:

Tror ikke det har noe med at jeg ikke slapper nok av, tror bare at det sitter veldig langt inne for meg, for å si det sånn.... Det har heller ikke noe med at jeg tenker for mye på det, for det gjør jeg ikke, men det hadde jo vært gøy å fått det til i senga også og ikke bare på egenhånd innimellom.

Noen med erfaring og råd?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk vibrator sammen med partner! Feks i bakfra-stilling.

Skrevet

kanskje vibartor på egenhånd først? og bare føl, ikke stress, om du ikke kommer, så kommer du ikke.

Jeg sleit før selv, kom ikke i særlig grad alene og ihvertfall ikke sammen med noen!! Vet ikke helt hva som gjorde endringen, men plutselig endag klarte jeg å FØLE annerledes, ha mer fokus på følelsen, nytelsen, og klarte da å slippe til orgasmen. Men så slet nok jeg litt med at jeg, uten å tenke over det, holdt igjen også da... så det å klare å slippe, hjalp.

Nå får jeg orgasme nesten hver gang, både alene og sammen, og får flere forskjellige, alt etter hvordan stimuli jeg får/bruker. Men det måtte en endring til i egen innstilling hos meg altså, snu litt på tanken om det, forventingen.

men vanskelig å si hva som funker for deg, siden vi alle er så forskjellige.

Skrevet

Det kommer, det kommer! (Pun intended ;))

Enig med de andre, kjøp en vibrator, prøv deg frem på egen hånd. Dersom kjæresten din tillater det, ha litt mer sex på egen hånd. Slapp av og utforsk. Når du klarer å komme med vibrator, kan du gå over til å bruke fingrene. Det tar år å trene opp en god "orgasmemekanisme", men det blir enklere etter hvert!

Skrevet

Er mann og sliter også med at det tar lang tid før jeg får orgasme. Med alkohol kan det ta timer. Det har ofte sine fordeler også. Jeg synes nytelsen er best før orgasmen. Det sliter av og til litt på min partner. Da jeg var yngre var problemet større fordi jeg ble stresset av det. Nå slapper jeg mer av, lukker øynene og nyter. Da får jeg langt lettere orgasme.

Skrevet

Jeg er også treig og trenger mye for å komme. Tidligere klarte jeg ikke komme sammen med noen heller. Kjæresten ble med i senga, strøk på meg, kysset og koste, mens jeg brukte vibratoren på meg selv. Det tok riktignok "evigheter", men det gikk. Til slutt ble jeg vant til at han var der, og vi brukte vibratoren under samleie. Jeg er fortatt treig, og kommer langt i fra hver gang vi har sex, men jeg er fornøyd.

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Dersom kjæresten din tillater det, ha litt mer sex på egen hånd.

hm?

spør du kjæresten din om lov til å onanere...?

Skrevet
Det kommer, det kommer! (Pun intended ;))

Enig med de andre, kjøp en vibrator, prøv deg frem på egen hånd. Dersom kjæresten din tillater det, ha litt mer sex på egen hånd. Slapp av og utforsk. Når du klarer å komme med vibrator, kan du gå over til å bruke fingrene. Det tar år å trene opp en god "orgasmemekanisme", men det blir enklere etter hvert!

Er ikke så sikker på at dette er gode råd. Kjenner meg veldig igjen i det ts skriver og hun, som jeg behøver tydeligvis hurtigere og kraftigere vibrasjon enn de fleste for å komme. Å slappe av og utforske regner jeg med hun har gjort hundrevis av ganger, å bruke fingrene er håpløst, fingrene kan aldri jobbe så fort som en hurtiggående vibrator eller dusjstrålen. Om jeg skulle bruke fingre istedet for vibrator så hadde jeg aldri fått en eneste orgasme.

Mitt råd er å kjøpe en kraftig vibrator, mx fighter eller helst en enda sterkere (a la vanlige massageapparat som en sikkert får kjøpt hos elkjøp eller lignende.Ikke batteridrevet, må gå på strøm)

Ligg på rygg og la han komme inn i deg veldig sakte, ikke helt inn hver gang. Rolige bevegelser mens du bruker vibratoren. Dette er det eneste som nesten har fått meg til orgasme. Men jeg har enda vanskeligere for det enn ts så kanskje du klarer det:)

Skrevet
Er ikke så sikker på at dette er gode råd. Kjenner meg veldig igjen i det ts skriver og hun, som jeg behøver tydeligvis hurtigere og kraftigere vibrasjon enn de fleste for å komme. Å slappe av og utforske regner jeg med hun har gjort hundrevis av ganger, å bruke fingrene er håpløst, fingrene kan aldri jobbe så fort som en hurtiggående vibrator eller dusjstrålen. Om jeg skulle bruke fingre istedet for vibrator så hadde jeg aldri fått en eneste orgasme.

Mitt råd er å kjøpe en kraftig vibrator, mx fighter eller helst en enda sterkere (a la vanlige massageapparat som en sikkert får kjøpt hos elkjøp eller lignende.Ikke batteridrevet, må gå på strøm)

Ligg på rygg og la han komme inn i deg veldig sakte, ikke helt inn hver gang. Rolige bevegelser mens du bruker vibratoren. Dette er det eneste som nesten har fått meg til orgasme. Men jeg har enda vanskeligere for det enn ts så kanskje du klarer det:)

Umm...

Hva av mine råd var det som var ulikt fra dine? Bortsett fra at jeg sa vibrator først, så fingre? Og du bare vibrator? Går det ikke med fingre så holder man seg jo bare til vibratoren...

Skrevet
Umm...

Hva av mine råd var det som var ulikt fra dine? Bortsett fra at jeg sa vibrator først, så fingre? Og du bare vibrator? Går det ikke med fingre så holder man seg jo bare til vibratoren...

1. slapp av og utforsk

2. først vibrator så fingre.

3. trene seg opp til å få orgasme

Om en kvinne har meget vanskelig for å komme så er det ikke bare å slappe av.......

Selv kan jeg ikke trene meg opp til å få en orgasme. Det er komplett umulig.

Skrevet
spør du kjæresten din om lov til å onanere...?

Det jeg siktet til var at hun kunne kutte ned på sex med typen og heller ha sex med seg selv for å bli bedre kjent med sin egen orgasme.

1. slapp av og utforsk

2. først vibrator så fingre.

3. trene seg opp til å få orgasme

Om en kvinne har meget vanskelig for å komme så er det ikke bare å slappe av.......

Selv kan jeg ikke trene meg opp til å få en orgasme. Det er komplett umulig.

Ok, her er saken: Jeg mente at alle disse tre trengs. Man må slappe av og utforske. Dette er noe man gjør mens man bruker en vibrator, og så fingrene om man klarer å trene seg opp til å komme lettere med en vibrator.

Det var det jeg mente med å "trene seg opp": at man klarer å komme lettere. Jo flere man har hatt, jo lettere blir det å få den neste. Er jeg den eneste som har den erfaringen?

(Dette tror jeg forøvrig henger sammen med punkt 1.)

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Øvelse gjør mester, det er det ingen tvil om.

Dessuten må hodet være med, det nytter ikke å ligge der og tenke

"denne gangen SKAL jeg få orgasme koste hva det koste vil..."

Finn ut hva som tenner deg, om du for eksempel har en fantasi om at kjæresten din holder deg fast, snakker dirty, suger deg på tærne, hva som helst bare det tenner deg. Konsentrer deg om dette, og bruk god tid, så går det nok skal du se.

Skrevet

Samme for meg å. Men det hjalp når jeg ble både psykisk og fysisk stimulert :) Slikk , finn punktene og fokuser på klitoris. Hjalp også med å fingre med venstrehånden. Men alle er forskjellige ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...