Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 4. januar 2008 #1 Del Skrevet 4. januar 2008 Heisann! Ofte føler jeg meg aleine. Er jeg den eneste som går på byen for å treffe gutter (og mulig ons hvis alt går bra)? Vennine mine er mest intresert i å danse. Hvis de først blir sjekka opp så blir gutten(e) fort rejecta. Når dere går på byen, tenker dere på å bare få dere noe eller er dere bare der for å danse og kose dere med vennine deres? Føler meg litt aleine her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaxx Skrevet 4. januar 2008 #2 Del Skrevet 4. januar 2008 Sjelden jeg har gått på byen for å få meg noe, gitt. Men hvorfor skal du føle deg så alene av den grunn? Det er vel bare å godta at dere er forskjellige, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 4. januar 2008 #3 Del Skrevet 4. januar 2008 Sjelden jeg tenker at "nå skal jeg få meg noe" når jeg går ut på byen, men man er jo singel, pynter seg og er åpen for nye bekjentskaper. Sånn tror jeg resten av gjengen min har det også. Du er jo ganske åpen om det, da, i motsetning til ganske mange andre. Kan hende mange tenker som deg, uten at de tør å innrømme det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt26 Skrevet 4. januar 2008 #4 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg går aldri ut med det mål å havne i senga med noen før natta er over.. FÅr jeg kontakt med en interessant jente ville jeg vært mer opptatt av å utveksle numre så vi kan treffes senere og bli litt bedre kjent, istedet for å prøve å få til sex med et menneske jeg har snakke med i kanskje knapt en time. Men folk har forskjellig forhold til sex. Du er "one-night-stand-typen", og det er du garantert ikke alene om å være, selv om du kanskje ikke har så mange sånne i venninnegjengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Del Skrevet 4. januar 2008 Folk - både jenter og gutter - som etter ons later som de ikke visste hva de gjorde, eller plutselig får bange følelser er det verste jeg vet. Det samme gjelder de som prøver å gjøre seg bedre enn de er - etterpå. Selv går jeg vel ikke bevisst ut etter ons - selv om det også har skjedd - men skjer der så skjer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille yvonne Skrevet 4. januar 2008 #6 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg pleier å gå ut for å danse,være med venninner og treffe nye folk.Aldri for å "få" meg noe,men hadde vært supert å treffe noen jeg likte oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veps Skrevet 5. januar 2008 #7 Del Skrevet 5. januar 2008 Jaja, den som vil framstille seg selv som desperat må nå bare gjøre det for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #8 Del Skrevet 6. januar 2008 Jaja, den som vil framstille seg selv som desperat må nå bare gjøre det for min del.. Man er vel ikke desperat når man får det man ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veps Skrevet 6. januar 2008 #9 Del Skrevet 6. januar 2008 Man er vel ikke desperat når man får det man ønsker.. Var ingen som sa noe om å få det man ønsker.. men å gå ut FOR å få seg noe, det er desperat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Del Skrevet 6. januar 2008 Var ingen som sa noe om å få det man ønsker.. men å gå ut FOR å få seg noe, det er desperat Så man er desperat når man ønsker sex altså - og går dit dette er lettes å oppnå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. januar 2008 #11 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei, jeg går aldri ut på byen for å skaffe meg en ONS. Jeg går ut på byen for å danse, ha det gøy sammen med venner og kanskje for treffe noen nye og hyggelige folk. Og møter jeg en fyr så møter jeg en fyr, sjelden det ender i ONS allikevel. Men jeg har et par venninner som gjør det. De sier selv at de ikke gjør det. Men når kvelden er preget av å finne det utestedet med de deiligste gutta og å skaffe oss nachspiel med de så synes jeg ting er ganske opplagte. Om det første stedet vi havner på har god drikke, trivelige folk og fin musikk så hjelper det lite om de kjekkeste gutta mangler og vi drar videre til neste sted. Og stenger stedene før de har funnet noen kjekkaser så må vi stå utenfor div. steder å henge i håp om å bli bedt med på nachspiel. Da kan man begynne å snakke om det å være desperat da. Synes ikke man er det bare fordi det er planen for kvelden, det er jo bare en måte å få seg noe på. Noen har sex i fast forhold, noen har en pulevenn og andre har det gjennom ONS. Men når det er det eneste man tenker på og man tyr til mange forskjellige måter for å få det så synes jeg man virker ganske desperat ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #12 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg ville syntes man var mer desperat om man gikk til gamlehjemmet for å få seg noe. Men det er nå meg da..... Selv går jeg også til den beste bakeren om jeg ønsker en godt brød.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veps Skrevet 6. januar 2008 #13 Del Skrevet 6. januar 2008 Å ønske seg sex er ikke desperat, ons er heller ikke noe man må være desperat for å ha. Men går man ut på byen for å skaffe seg noen, altså det er målet med å dra på byen, da begynner det fort å bli litt på kanten. Hvis man ikke finner en som er bra nok, tar man en som er nesten bra nok da..? - ei som gjerne møter gutter på byen, men kan ha en fin kveld selv om det ikke skjer- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #14 Del Skrevet 6. januar 2008 Å ønske seg sex er ikke desperat, ons er heller ikke noe man må være desperat for å ha. Men går man ut på byen for å skaffe seg noen, altså det er målet med å dra på byen, da begynner det fort å bli litt på kanten. Hvis man ikke finner en som er bra nok, tar man en som er nesten bra nok da..? - ei som gjerne møter gutter på byen, men kan ha en fin kveld selv om det ikke skjer- Er det ikke snakk om langvarige forhold vil jeg tro det ja - at man faktisk kan nøye seg med nest beste. For EN gangs skyld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 6. januar 2008 #15 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det ikke snakk om langvarige forhold vil jeg tro det ja - at man faktisk kan nøye seg med nest beste. For EN gangs skyld da. Også blir det lett for EN gangs skyld flere ganger? Jepp, patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veps Skrevet 6. januar 2008 #16 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis man går på byen for å ha sex og ender opp med en man ikke syns er så veldig bra, er ikke det lavmål og kjennetegn på en som er desperat..? Det kan fort skje at man gjør noe som man tenker at ikke var helt smart i ettertid, men hvis man syns slikt er helt ok og gjør det til en vane- stakkars mennesker. Tenk å synke så dypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #17 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis man går på byen for å ha sex og ender opp med en man ikke syns er så veldig bra, er ikke det lavmål og kjennetegn på en som er desperat..? Det kan fort skje at man gjør noe som man tenker at ikke var helt smart i ettertid, men hvis man syns slikt er helt ok og gjør det til en vane- stakkars mennesker. Tenk å synke så dypt. Ja, slik kan det gå. En moral verre enn døden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veps Skrevet 6. januar 2008 #18 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei så lenge man har det bra så er alt bedre enn å være død, og har man sex med tilfeldige personer man ikke har noe til overs for og er lykkelig med det, så værsågod.. Men dette er et forum der man deler meninger, så da kan man vel forvente å få høre at andre syns man er alt for løs. Tipper vedkommende fortsetter på samme måte uavhengig av min mening, så da har jeg ikke dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 6. januar 2008 #19 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg går ikke ut på byen for å treffe gutter, men for å være med vennene mine og ha det gøy. De aller fleste jeg kjenner går ut av samme grunn. Men merker at det er mange som er ute kun med et mål i øyet; få seg noe, også blir de sure hvis de ikke få napp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #20 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg går ikke ut på byen for å treffe gutter, men for å være med vennene mine og ha det gøy. De aller fleste jeg kjenner går ut av samme grunn. Så bra at flere, mest sannsynlig de aller fleste, har et sunt forhold til uteliv og skjønner at det viktigste er å ha det gøy! Så kan et ons komme en gang i blant, om det tilfeldigvis klaffer sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå