Gjest Gutt1 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei Jeg og kjæresten min har deilig sex, men av og til blir hun litt sår siden jeg er litt stor og hun er litt trang. Penisen min er 14,5 cm rundt og 17 cm lang. Hun har blitt mer utvidet siden vi ble sammen (da var begge jomfru), men blir enda litt sår av og til. Er det noen som har erfaring med dette? Hvordan vi kan unngå det? Vi venter alltid til hun er våt, og bruker en del glidemiddel. Jeg er også forsiktig så jeg ikke presser langt nok inn, for da bunner jeg henne, og det synes hun er ubehagelig. Andre som opplever dette?
Gjest Bond Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Venninne av meg hadde det samme problemet, de ble også sammen da det var første gang for begge og han var litt stor. Men nå har det blitt over 10 år og de er fortsett sammen, ut i fra dette kan jeg tenke meg at det er bare praksis som hjelper.
Liskat Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Enig med mrs bond, her er det praksis som hjelper! Dere kan ogsaa proeve med glidemiddel og se om det hjelper med ekstra glid. Selv om du er noe stor, saa tror jeg ikke omkretsen din er saa veldig mye stoerre enn snittet, saa det gaar nok greit med litt mer oevelse
Gjest Gutt1 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Takk for svar Får satse på at dette saken. De aller fleste gangene vi har sex blir hun ikke sår, og da er det utrolig deilig for meg at hun strammer godt om staken, og hun sier også at det er veldig deilig at jeg fyller henne opp. Så vi liker situasjonen godt også
Jaxx Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Du er ikke noe unormalt stor i det hele tatt, så det er sikkert bare litt startvansker.
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Min forrige kjæreste hadde også litt vel stort utstyr, 18 cm lang og ikke akkurat tynn (vet ikke omkrets), det gjorde fortsatt vondt i starten etter 5,5 år sammen og jeg ble like sår som i begynnelsen av forholdet dersom vi hadde mye sex.
Annikken Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 ...og dette betyr ikke at du skal putte den mest mulig inn og ut av henne for å utvide henne... det betyr bare at du skal ta det forsiktig, vente til hun er våt og bruke glidemiddel, og så blir det litt bedre med tiden. Det som hjelper mest, uansett, er om hun er kåt og slapper av. (Knytter man seg mister man opphisselsen, blir tørr, og livmormunnen (tappen?) synker ned. Støter man bort i den gjør det vooondt.) Så ha heller timeslangt forspill og ti minutters samleie der hun er dritkåt Kanskje litt sex bare på hennes premisser, men sørg bare for at hun er opphisset hele tiden, så blir det mer behagelig for henne. Der har du en utfordring som kan være morsom å følge opp
Gjest Gjest_An_* Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Du er ikke noe unormalt stor i det hele tatt, så det er sikkert bare litt startvansker. 14,5 i omkrets ikke unormalt stort? Det blir som å si en penis på 20+ cm ikke er unormalt stort.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Mannen min og jeg hadde det sånn. Det ble faktisk ikke bedre før jeg hadde født vårt første barn.....
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Når jeg knuller dama sier hun det føles som å få en stake gjennom kroppen og ut munnen.
Gjest Gjest_Gjesp_* Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Når jeg knuller dama sier hun det føles som å få en stake gjennom kroppen og ut munnen. Da konkluderer vi med at dama di er dverg. --T
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå