Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har spist noe på restaurant for en stund siden, som var utrolig godt! Skulle gjerne prøvd å lage dette hjemme som et alternativ til pommes frites, kokte poteter, bakte poteter osv. Jeg tror det kan ha vært moste poteter, blandet med kanskje noe løk, deretter puttet i en slags form, og stekt i ovnen. Den så veldig pen ut, og smakte himmelsk! Noen som vet noe om dette?? Mener å huske at den var litt sprø. Stekt i en form omtrent på størrels med muffins, eller mindre.
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vet det er noe som heter konglepoteter.. Som da ser ut som en kongle såklart Tror det er en slags potetmos som er stekt og som blir litt sprø. Har aldri lagd det selv, men har spist det ute. Også har du jo noisettes, for det er ikke det du tenker på? Det er sånne helt runde potetkuler, kjeeeeeempe godt!
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Vet det er noe som heter konglepoteter.. Som da ser ut som en kongle såklart Tror det er en slags potetmos som er stekt og som blir litt sprø. Har aldri lagd det selv, men har spist det ute. Også har du jo noisettes, for det er ikke det du tenker på? Det er sånne helt runde potetkuler, kjeeeeeempe godt! Neida, det er ikke noisettes, men faktisk ikke så langt unna når jeg tenker meg om!
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Hmm ja da vet jeg ikke gitt? Poteter er nok ikke mitt felt
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Hmm ja da vet jeg ikke gitt? Poteter er nok ikke mitt felt Ikke mitt heller Håper noen andre vet noe om dette For de var sinnsykt gode.
Gjest Lea Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Potetsuffle? Oppskrift nederst på denne siden. Endret 3. januar 2008 av Lea
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Potetsuffle? Oppskrift nederst på denne siden. Tuuuusen takk, Lea! Jeg tror dette er riktig. Skal prøve å lage det snart. Det var jo mye annet godt på den siden også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå