Gjest veslo Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Held på å totalrenovere eit gammalt hus, og må snart velge ut fliser til bad og kjøkken. Badet skal heilflisast, og vi ynskjer mørke fliser på golvet og lyse på veggane (trur vi...), eller er vi opne for det meste. På kjøkkenet skal vi ha fliser bak benkeplata. Vi har eit Sigdal-kjøkken som heiter Scala med kvite flatar og benkeplate i mørk eik. I gangen (og på barnerommet) er det furupanel som vi i første omgang ikkje ønsker å gjere noko anna med enn å sparkle og male lyst. Nokon som har gode forslag til fine fliser og fine kvitfargar, eventuelt tips til plassar/nettsider vi kan kikke på dette?? Mottas med stor takk!!!
Gjest veslo Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Ingen som har tips til sider med inspirasjon?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Ingen som har tips til sider med inspirasjon? Kan ikke du snart lære deg å søke veslo? Det finnes mange tips om sånt både her på KG og på nettet generelt. Jeg er klar over at du gjerne vil at andre skal bruke av sin tid på å søke frem all verdens ting du vil ha svar på, men det er vel snart på tide at du tar deg tid til å gjøre det selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Kan ikke du snart lære deg å søke veslo? Det finnes mange tips om sånt både her på KG og på nettet generelt. Jeg er klar over at du gjerne vil at andre skal bruke av sin tid på å søke frem all verdens ting du vil ha svar på, men det er vel snart på tide at du tar deg tid til å gjøre det selv. Jøss, så hyggelig du er da !!!
Gjest veslo Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Eg søker masse eg, men veit det er mange her som sit inne med god kunnskap på området (som dei gjerne deler med andre), derfor spør eg om tips. Beklager om det irriterer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå