Gå til innhold

Enkelte "yrker" som man misiliker mer enn andre

Gjest Gjest_pingu_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pingu_*

Dette er en skikkelig generalisering og "putte folk i bås" type post. Beklager tonen - men har hatt en heller dårlig opplevelse med en megler.

Derfor:

Dagens "jeg-liker-ikke-disse-menneskene" er meglere! usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest servicemennesker

sure mennesker som tar telefonen på offentlige kontorer, ruteopplysninger, taxisentral osv.. dagen blir visst mye dårligere når det ringer folk og spør om ting, hadde det ikke vært bedre og så sitte i fred på jobb?? høh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri hatt noe imot parkeringsvakter, men møtte en bedriten en på fredag. Jeg lette etter plass, og kjørte til slutt inn der jeg har parkert tidligere, ser hele tiden at bilen er "rundt meg". Jeg parkerer og går mot automaten, og da stopper denne bolebølla foran meg og sier han er jææææævla snill som sier i fra til meg nå, for her er det kun parkering for ansatte. "Jaha, hvor skal jeg parkere da?" spør jeg, og han peker til et sted lengre bak. Så påpeker han igjen hvor snill han er.

Jeg tror vel ikke akkurat han kunne gitt meg bot FØR jeg hadde rukket å lese nøye på skiltet (noe jeg selvfølgelig ville brukt som argument dersom den dritten prøvde å gi meg bot), dessuten ville jeg gladelig heller betalt boten enn å skrape for en sånn klyse for at han er "så jævlig grei".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Jeg misliker vel ikke noen, men blir utrolig irritert over at det er så mange uhøflige og sure folk som står i butikker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrket mitt ble hengt ut i en lignende tråd her, så noe yrke gidder jeg ikke nevne. Men jeg misliker som noen andre nevnte over her mennesker som er sure når de er på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som jobber med telefonkundeservice og med forsikringer...ansatte i forsikringsselskap: megakjedelige folk! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veronica Mars

Sier meg enig med tyrefektere ja.

Ellers hater jeg sure og sinte bussjåfører.

Endret av Veronica Mars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker i service-jobb som ikke gidder å smile noen gang eller være hyggelig. Hvis du ikke liker den type jobb, finn på noe annet! Det er faktisk 'bad business', jeg går ikke tilbake til butikkene hvor det er sure medarbeidere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mennesker i service-jobb som ikke gidder å smile noen gang eller være hyggelig. Hvis du ikke liker den type jobb, finn på noe annet! Det er faktisk 'bad business', jeg går ikke tilbake til butikkene hvor det er sure medarbeidere.

Der kom du meg i forkjøpet. Servicearbeidere som ikke skjønner at de er der for kundens skyld, men synes kunder er noen brysomme idioter...

Finne seg annen jobb :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom du meg i forkjøpet. Servicearbeidere som ikke skjønner at de er der for kundens skyld, men synes kunder er noen brysomme idioter...

Finne seg annen jobb :sinna:

Henger med på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkdamer (vanligvis ca. 19 år) som snakker i telefonen med venninner mens jeg venter på å betale.

- *høyt sukk* Døh.... jeg mååååå legge på jeg assa, fordi jeg har en KUNDE. *grimase*

(- Eh - not any more! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...