tuttelutten :) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 hvordan ser denne annonsen ut? altså er det ekte saker, eller tull? hva syns du om håret? TAKK (kopier dette i adresse url) http://cgi.ebay.com/8-pc-Full-Head-20Clip-...1QQcmdZViewItem
Catzy Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hva mener du med ekte saker? Tror ikke det er ekte menneskehår, siden det står Fiberband i produktnavnet. (Mulig jeg tar feil, men det står Human i en del andre produktnavn i feedback.) Men jeg reagerer litt på shipping cost. 22$ for å sende noe som ikke veier skrekkelig mye? Høres dyrt ut, særlig siden utropsprisen er så lav. Sjekk også gjennom feedback til selgeren. Det er ganske ymse, sjekk hva andre skriver om extensions de har kjøpt.
Nausicaä Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Utifra responser som selgeren har fått, ser dette helt ok ut. Spesielt når du ser på prisen.
Leo Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Hva mener du med "ekte saker"? Det står at det er kunstfiber og det er vel liten grunn til å lyve om det? :klø: Selgeren har også extentions som oppgis å være laget av ekte menneskehår, men da er prisen en helt annen. Frakten er dessuten usannsynlig høy! Porto fra Hong Kong til Norge er relativt rimelig og det selgeren her oppgir tilsvarer det jeg i sommer betalte for å få en relativt tung gjenstand sendt som ekspresspakke (2 dager) fra Hong Kong til Norge. Småting har jeg gjerne pleid å betale noen få dollar (4 - 5) for å få sendt til Norge. Personlig unngår jeg selgere som har under 99% tilfredse kunder, men det er meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå