tuttelutten :) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei jeg vurderer kjøpe meg hair extensions fra ebay. 1- har du clips, fungerer det bra? 2- tar det lang tid å ta på? 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? viser noen bilder her, så må dere fortelle meg hva som er best! takk! JEG LEGGER DEN PÅ VEDLEGG! - jeg ser på ebay, og der er det mest sånn med mange clips liksom. Men finnes det ikke sånn at alle de clipsene er en stor clips og ikke mange liksom. Skjønner? Om det går, hva er best å kjøpe? LEGG GJERNE INN BILDE! vil helst bare ha svar som angår dette, så ikke vi starter en hel ny tråd! hehe. takk for hjelpa! Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-admin. Endret 4. januar 2008 av vimse
Gjest Gjest_LM_* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hei jeg vurderer kjøpe meg hair extensions fra ebay. 1- har du clips, fungerer det bra? 2- tar det lang tid å ta på? 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? 1: Ja, jeg har clips, og er veldig fornøyd med de. 2: Bruker omtrent 5-6 minutter på å feste de, og ca 2 på å ta de av. 3: Bruker de omtrent 5 ggr i uka. 4: Noen ting du burde tenkte på når du bestiller extensions fra e-bay: er håret ekte (tåler det varmebehandling), er selgeren seriøs (se på tilbakemeldingene) og sørg for en sikker betalingsmåte. 5: Joda, det er fullt mulig å farge extensione. Men vær obs på at alt hår er behandlet fra før når du kjøper det, og vær derfor forsiktig med sterke fargebehandlinger (f.eks. bleke svart hår), da dette fort kan skade håret. Håper dette hjalp
tuttelutten :) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 1: Ja, jeg har clips, og er veldig fornøyd med de. 2: Bruker omtrent 5-6 minutter på å feste de, og ca 2 på å ta de av. 3: Bruker de omtrent 5 ggr i uka. 4: Noen ting du burde tenkte på når du bestiller extensions fra e-bay: er håret ekte (tåler det varmebehandling), er selgeren seriøs (se på tilbakemeldingene) og sørg for en sikker betalingsmåte. 5: Joda, det er fullt mulig å farge extensione. Men vær obs på at alt hår er behandlet fra før når du kjøper det, og vær derfor forsiktig med sterke fargebehandlinger (f.eks. bleke svart hår), da dette fort kan skade håret. Håper dette hjalp åja, takk! det hjalp! men jeg er så usikker på hva jeg skal kjøpe, altså om det er ekte hår osv, det er så vanskelig. Kan noen hjelpe meg litt? Gjør meg en liten tjeneste og se litt på ebay å finne et hår som virker ekte. fargen må mørk.. eller bare svare på de spm ovenfor, trenger mange svar!
Gjest tuttelutt (ikke pålogget) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 åja, takk! det hjalp! men jeg er så usikker på hva jeg skal kjøpe, altså om det er ekte hår osv, det er så vanskelig. Kan noen hjelpe meg litt? Gjør meg en liten tjeneste og se litt på ebay å finne et hår som virker ekte. fargen må mørk.. eller bare svare på de spm ovenfor, trenger mange svar! *dytter på* plis hjelp!
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 1- har du clips, fungerer det bra? 2- tar det lang tid å ta på? 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? 1. Ja, jeg har hatt clips i 2 uker, og er UTROLIG fornøyd med det! Helt utrolig. Det å få lenger/tykkere hår, forandrer en selv, og du ser utrolig pen ut, og jeg blir kjempeglad hver gang jeg setter de på og ser meg i speilet! :-) 2. Nei, det tar 5 sekunder. Selve håret er sydd fast til en solid spenne, som du fester hvor du vil i håret. Utrolig greit! Enklere blir det ikke. 3. Jeg bruker det hver dag, null problemo! ;-) 4. Ebay vet jeg ikke. Du kan jo prøve. Men for å være 100% sikker, burde du ta turen innom Bobbys som ligger like ved Karl Johan.. Jeg og 2 venninner kjøpte våre clips der. De har alle mulige farger, lengder og typer ( f.eks bølget, rettet ut, krøllete, kreppet). De har alt fra knæsj rosa til blondt og svart. Du finner garantert din farge. Håret er fra India som oftest og 100% menneskehår. Butikken er fresh og du får god veivisning. Håret er friskt og silkemykt! :-) Kjempedeilig. Du får det fra 890 kr. Høres dyrt ut, men tro meg. Det er virkelig verdt det. Du får ca 6 remser med hår. Du kan også justere/klippe så du får tynnere remser/fler.. 5. En venn har farget clipsene sine, og det er selvfølgelig akkurat det samme som å farge sitt eget. Går glimrende å gjære det. Jeg håper du tar turen innom Bobbys, da blir du garantert fornøyd. Jeg forandret 90% av selvtilliten min når jeg fikk lengere hår! Lykke til! :-D
Gjest Gjest_selma:)_* Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Hei Jeg har nettopp fått hairex'n til venninnen min Men problemet er at det er svart, og mitt hår er brunt. Jeg lurer på best mulig måte å farge det på? Vil helst unngå å farge mitt eget hår svart xD Takk ^^ !
Gjest Gjest_marthe_* Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Hei Jeg har nettopp fått hairex'n til venninnen min Men problemet er at det er svart, og mitt hår er brunt. Jeg lurer på best mulig måte å farge det på? Vil helst unngå å farge mitt eget hår svart xD Takk ^^ ! hei, du bør bleige det sont at d blir litt lysere og farge d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå