Astra Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 Lurer litt på to melodier som tyter ut av TV.,n min jevnlig (begge er fra gamle reklamefilmer). Det jeg lurer på er hvem som synger/ fremfører: 1. Sangen "Im a perfect girl in a perfect world. No reason to be sad..." som går i bakgrunnen på reklamen for Dr. Greves intimvask (hun som stifter den raknede stay-up'en sin med stiftemaskin ). 2. Mannskorsangen i bakgrunnen av Toros italienske produkter. Man ser en rekke bilder fra Italia, bl.a. et par på en moped. Håper noen skjønner hvilke sanger jeg mener...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Heisann. Jeg synes å erindre at reklamesangen til Dr.Greve er skrevet av Lars Lillo Stenberg, og at det ikke er en hel sang, bare denne "snutten". Det er veldig godt mulig at jeg tar helt feil da..kanskje det bare er noe jeg har drømt? Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. april 2002 #3 Del Skrevet 6. april 2002 Klikk deg inn på denne siden: http://www.drgreve.no/ie/pages/index1.html ..også videre på "film&musikk" _________________ Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-04-06 11:15 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 6. april 2002 #4 Del Skrevet 6. april 2002 Oj..jeg tok visst feil.. Bra det finnes noen med rette opplysninger her da Ha en herlig helg. Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 9. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2002 Takk, Nikita (kjempeflott nick forresten Jeg elsker denne sangen med Elton John, og synes Mr. Krutsjov (sikkert skrevet feil) var en av Sovjets mest spennende presidenter). Noen som veit hva sangen/ melodien til Toro-reklamen heter? Har prøvd Toros hjemmesider uten resultat...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 9. april 2002 #6 Del Skrevet 9. april 2002 Heisann Astra. Jeg prøver meg igjen jeg, selv om jeg ha en tendens til å gjøre litt feil .. Jeg lurer på om Toro-sangen heter "San Bernadino" ? Aner ikke hvem som synger den, men håper dette er rett iallefall. Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. april 2002 #7 Del Skrevet 9. april 2002 Tusen takk for kompliment ang. nicket mitt Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-04-13 10:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå