Kitsune Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Sier det deg noe?? Det er visst koreansk mat. Så et program på TV om disse rettene som holder på å slå stort an i USA. Ikke at det betyr noe, men.. Men saken er at det så skikkelig godt ut, og jeg kunne tenkt meg å laget det hjemme. Tror jeg kan finne engelske oppskrifter på bulgogi, men bibimbad (hvis det skrivet slik, da) var det verre med. Kjenner dere til noen av disse rettene og hvor man kan finne oppskrifter. Enten kjøpe bøker eller finne på nett..
Brunhilde Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg søkte litt og fant dette. Håper det kan være til nytte!
Kitsune Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 det heter viss bibimbap.. ser skikkelig godt ut. men jeg sitter da her med jule- og nyttårsfeiringsabstinenser. Og lurer på om ikke kakao er en grønnsakssuppe..
Brunhilde Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Kakao er definitivt en grønnsakssuppe. Jeg forstår ikke hvordan du kan lure engang!
Calla Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Bulgogi har de på en asiatisk restaurant her jeg bor. Kjempegodt!!! De serverer en deilig sursøt råkostsalat til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå