Gå til innhold

Måling av penis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Jeg lurer på hvordan man måler penisen? Hva er den rette måten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt92
Skrevet
Jeg lurer på hvordan man måler penisen? Hva er den rette måten?

Hold den rett ut fra kroppen, rett den ut eller bruk målebånd hvis den er bøy, press så målebåndet eller linjalen helt inn til benet over penisen. De undersøkelsene for gjennomsnittslengde gjør som oftest det, så hvor mye fett man har ikke skal ha noen innvirkning på resultatet.

Skrevet
Ja, om ikke annet så kan det jo hjelpe kvinner med manglende øyemål og lukeparkeringsgen med å bedømme størrelser..ha-ha :fnise:

Dere vet kanskje hvorfor damer har så dårlig øyemål?

Det er fordi de alltid har blitt fortalt at dette ___________________ er 20 cm :gjeiper:

Gjest Gjest_Lita_*
Skrevet

Hihi, nok en penismålingtråd. Er det mulig å være så opptatt av størrelse? Jeg forstår kvinner som reagerer på de totale overmål eller undermål, altså de ekstremt små eller store peniser, men alt midt i mellom da? Jeg har aldri målt pikken til noen av kjærestene mine, ikke engang til min mann.Jeg kommer heller aldri til å gjøre det. Pøh, barnestreker!

Gjest Gjest
Skrevet
Hihi, nok en penismålingtråd. Er det mulig å være så opptatt av størrelse? Jeg forstår kvinner som reagerer på de totale overmål eller undermål, altså de ekstremt små eller store peniser, men alt midt i mellom da? Jeg har aldri målt pikken til noen av kjærestene mine, ikke engang til min mann.Jeg kommer heller aldri til å gjøre det. Pøh, barnestreker!

"Barnestrekene" dine er faktisk en reell bekymring for mange menn, men så lenge du har det bra, bryr du det kanskje ikke om det?

Gjest Gjest
Skrevet
"Barnestrekene" dine er faktisk en reell bekymring for mange menn, men så lenge du har det bra, bryr du det kanskje ikke om det?

...litt til..

Jeg lurer på om jeg er stor nok for samboeren min. Jeg har en mistanke om at hun er svært så godt vant, for hun sier aldri noe om min uten at jeg fisker. Jeg trenger å høre at den kroppsdelen jeg ikke kan trene opp, eller fikse på med kirurgi, faktisk funker som den er. Det går utover sexlivet mitt om jeg er usikker på meg selv.

Og neida, jeg er ikke veldig ung eller veldig uerfaren, relativt sett. Men jeg har ikke hatt så MANGE partnere at det gjør noe. Jeg har forsøkt å holde meg til en dame.

Skrevet
...litt til..

Jeg lurer på om jeg er stor nok for samboeren min. Jeg har en mistanke om at hun er svært så godt vant, for hun sier aldri noe om min uten at jeg fisker. Jeg trenger å høre at den kroppsdelen jeg ikke kan trene opp, eller fikse på med kirurgi, faktisk funker som den er. Det går utover sexlivet mitt om jeg er usikker på meg selv.

Og neida, jeg er ikke veldig ung eller veldig uerfaren, relativt sett. Men jeg har ikke hatt så MANGE partnere at det gjør noe. Jeg har forsøkt å holde meg til en dame.

Du skriver at du er samboer. Da regner jeg med at pikken var bra nok til at hun vil bo sammen med deg (hvis du ikke da er umåtelig rik eller lignende og hun er en "golddigger"). Det eneste problemet her er at du er så fiksert på det. Bruk energien på å bli en best mulig elsker med den pikken du har. Mål på den måten som gir deg det resultatet du vil ha hvis du absolutt må måle.

Gjest guest2
Skrevet

Jeg tar målebånd, starter på rektum og ender på penishode...BAM! 32 cm

:-p

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet
Hei. Omkrets regnes ut etter følgende formel:

O = pi * D.

I ditt eksempel blir D = O/ pi = 15 / 3.14 = 4.77cm. Det er jo litt mindre enn 6cm. ;)

Sist jeg sjekket var penis oval - ikke rund. Da kan man ikke bruke formel for å beregne diameter/omkrets, det må måles..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...