Smørblomsten Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ønsker en snerten kort kåpe, dvs en som går til midt på låret i lengde ca. Den skal være lett innsvinget, uten belte rundt og helst med mulighet for å kneppe/lukke helt igjen i halsen så man ikke fryser i hjel når det er som kaldest... Den må inneholde minst 50-70% ull. Mange av de fine jeg har sett har mindre enn 50% nemlig Noen tips? (Oslo/Akershus) Endret 3. januar 2008 av Smørblomsten
murray Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøpte min på Zara og den er akkurat slik du beskriver. Den kom med både hette og belte, men jeg tok av begge deler. Da ble den flott!
Amanlis Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøpte ei på Mexx like før jul. Den kan kneppes helt opp, og inneholder 75% ull.
Smørblomsten Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Åh, de høres fines ut begge to Finnes det bilder av dem på nett tro? Har lett litt, men fant ikke...
Amanlis Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg prøvde å finne bilde, men jeg fant ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå