Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere for linsekontroll hos optikeren? Skriv gjerne hvilken kjede og. Min optiker tar nå svimlende 450kr.(Interoptik)

Skrevet

Mener du som i linsekontroll mellom hver gang man skal få nye linser? I såfall betaler jeg ingenting. Husker ikke hva det koster første gangen.

Gjest Oddrun
Skrevet

Betaler ingenting og går til Brilleland

Skrevet

Kjøper dere linsene der dere har linsekontroll? Jeg bestiller linsene på nettet, og mener jeg betalte 365 kroner på Synsam for en ren linsekontoll...

Skrevet
Kjøper dere linsene der dere har linsekontroll? Jeg bestiller linsene på nettet, og mener jeg betalte 365 kroner på Synsam for en ren linsekontoll...

Jeg kjøper de der ja. Har nok noe med det å gjøre. Jeg har månedslinser og betaler 1200 kr for et halv år med linser.

Skrevet

ja brilleland er "snille" og du får gratis linsekontroll der mot at du kun kjøper linser gjennom dem. jeg går til specsavers, husker dessverre ikke prisen men er vel 400-450 men det får man bare tåle når man får tak i dritbillige linser på nett.

Skrevet

Jeg betalte også 365 sist jeg var hos Synsam. Hadde jeg kjøpt linsene hos dem ville jeg fått det gratis, men jegsparer da hundrevis av kroner likevel... Har ikke funnet noen billigere enn Synsam foreløpig, når det kommer til kontrollen.

Skrevet

På Krogh Optikk betalte jeg en gang over 600 kroner for linsesjekk, og det var en sjekk som tok ca. 10 minutter. Jeg fikk helt sjokk, og jeg sluttet å bruke dem etter det.

Skrevet

Jeg har Specsavers, og betaler ingenting. Jeg får også linser i posten, men er kunde gjennom Specsavers. Men linsene gikk faktisk ganske mye ned i pris når jeg "abonnerer" på dem ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...