molly83 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen som har /skal gifte seg i det? Ser det er et dansk merke,er de billigere å kjøpe der?
suzie Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg giftet meg i en Lilly-kjole, og de ligger i det nedre prissjiktet. De hadde den gangen en masse nydelig kjoler.Var på salongen deres på Strøget i kbh. Men - det er over 5 år siden - vet ikke hvordan det er nå
Frey Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde kjole fra Lilly når jeg giftet meg i august. Veldig fornøyd. Se lilly.dk
Gjest Linn24 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 jeg har kjøpt kjole fra lilly, og er utrolig fornøyd. de er kjempe fine. de er faktisk ikke så veldig billige lenger nå. det er et velkjent merke.
Furstina Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jag hade en Lilly kjole (tror jag), köpt i Sverige. Mycket enkel i stilen och väldigt fin (och billig).
Gjest Linn24 Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Jag hade en Lilly kjole (tror jag), köpt i Sverige. Mycket enkel i stilen och väldigt fin (och billig). kan vi se den?????? :-D
marsy Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Lilly har flotte kjoler, til en rimelig penge. Du kan bestille på nettet, men husk at moms kommer i tillegg. Jeg kjøpte underskjørt og strømpebånd gjennom dem. Rask levering og god service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå