Gå til innhold

Våre små hemmeligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg digga denne australske serien, trur den heitte "The secret life of us". Nokon som veit om det er mogleg å få tak i den på dvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Amazon! :)

:hoppe: Er det slik at ein slepp å betala toll for dvdar med pris over 200 NOK? :klø:

Gjest _Leela_
Skrevet
:hoppe: Er det slik at ein slepp å betala toll for dvdar med pris over 200 NOK? :klø:

Slipper vel å betale toll når prisen er under 200,-,

Skrevet
Slipper vel å betale toll når prisen er under 200,-,

Ja, eg veit det. Syns derimot at eg las eitt eller anna om at nokre varer hadde andre reglar.

Gjest _Leela_
Skrevet
Ja, eg veit det. Syns derimot at eg las eitt eller anna om at nokre varer hadde andre reglar.

Ok, da skjønner jeg. Søkte litt på nett og fant på en side at dvder, cder og bøker er tollfrie, men når man bestiller varer som har en verdi over 200 kr så må en betale merverdiavgift på kjøpet, denne er på 25%.

Skrevet

Momsfritaket gjelder dessverre bare bøker, ikke film og musikk.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Så då slepp eg toll, men må betala moms. Kvifor er det ikkje momsfritt også!? :sur:

Skrevet

Så lenge filmen koster under 200 kroner må du ikke betale verken toll eller moms.

Skrevet

Hvis du ønsker å sammenligne priser enten i sone 2 eller 1, så vil jeg anbefale denne siden:

http://www.find-dvd.co.uk/

Bruker denne ofte selv for å finne best pris. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Ja, det beste ville ha vore å fått den til under 200 kroner :hoppe:

Hvis du ønsker å sammenligne priser enten i sone 2 eller 1, så vil jeg anbefale denne siden:

http://www.find-dvd.co.uk/

Bruker denne ofte selv for å finne best pris. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skal sjekka det ut! Takk, yvonne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...