Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg trenger et nytt pudder, gjerne i løspudder. Jeg har sett litt på Guerlain sine pudderkuler i den farven som heter beige et eller annet.... Noen som har disse? Fornøyde? Jeg er 35 år, så det må ikke fremheve for mye linjer og slike ugjevnheter, er også litt tørr i huden.
Gjest Pling Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Jeg kan hjelpe deg. Er make-up artist og hudpleier. Pudder fremhever linjer og gjør at tørr hud ser enda tørrere ut. Du burde satse på mineralmake-up. Dette ser akkurat ut som et løst pudder, men er knuste mineraler. 100 % naturlig og ikke skadelig eller irritrernde for huden. Dessuten legger det seg ikke i linjene på samme måte som et pudder, men jevner ut hudfargen og dekker på samme måte som en foundation eller make-up krem. Enkelte hudpleiere har et veldig bra merke som heter I.D. Bare Escentuals. For å finne nærmeste forhandler ring Dermanor as. 66775555. Det kalles tryllepulver og er fantastisk mye bedre enn annen make-up. Og jeg har prøvd alt. Det koster litt, men uansett hvor storforbruker du er av make-up er det umulig å bruke det opp på et år. Sånn sett blir prisen likevel ok. Loreal har akkurat kommet med mineralmake-up og dette får du på H&M osv. men jeg har ikke testet det enda. Det er rimeligere og sikkert helt ok? Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har ID mineralpudder som jeg bruker til daglig. Tenkte mere på et pudder å ha over foundation til fest, så da blir det brukt bare av og til. Men takk alikevel. Andre som vet?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror Dior har kommet med et nytt pudder, så det på nett på KK sine sider, men jeg fant det ikke andre steder, heller ikke på dior sin side. Noen som har dette, eller har testet/sett det?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 For min del synes fine linjer myyye bedre ved bruk av I.D enn med Chanel foundation og Guerlain pudderet over!!!
Lissen Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 jeg bruker guerlain sine pudderkuler, og er veldig fornøyd med dem. jeg har normal til tørr hud og synes ikke det fremhever tørrhet i huden. jeg er 25 år, så har riktignok ikke fått så mange linjer enda, men det legger seg iallefall ikke i de få jeg har;) De kan absolutt anbefales. Lukter godt gjør de og!
kitekatt Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg bruker Guerlain sine pudderkuler (Les Meteorites i fargen Mythic) og er kjempefornøyd!!! de har ikke gjort noe rart med huden min og jeg bruker det hver dag over foundation. Jweg har kombinasjonshud, blank t- sone og kan bli fuktfattig i kinn og flasse litt på nesen. Går helt fint!! Anbefaler deg disse.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Det jeg også lurer på er om disse pudderkulene er veldig skimrende? Jeg vil nemlig ikke at det skal vises masse glitter i ansiktet på dagtid. Men så er det jo det at jeg har hørt så mye ra om de at jeg må vurdere de..
snooops Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har også disse kulene (husker ikke fargen), men synes de er altfor skimrende til dagbruk. Dessuten er de veldig sterkt parfymert. Kan vel ta med at jeg har fet hud, og derfor må være veldig forsiktig med skimmer.
kitekatt Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Det jeg også lurer på er om disse pudderkulene er veldig skimrende? Jeg vil nemlig ikke at det skal vises masse glitter i ansiktet på dagtid. Men så er det jo det at jeg har hørt så mye ra om de at jeg må vurdere de.. Jeg synes ikke de er spesielt skimrende. Jeg blir veldig matt og jevn i ansiktet med en flottere glød enn med bare vanlig transparent pudder. Bruker ID sin mineral veil også, men synes ikke den er like bra faktisk. Dene r god å ha over ID forundation vel å merke, men over vanlig foundation liker jeg guerlain best. Kommer neppe til å bytte med det første, og det er greit for de kulene varer jo evig. I min er den grønne kuler også, og de tar jeg gjerne og gnir litt på fingeren og har på røde arr/ urenheter før jeg pudrer som vanlig.
RedFox81 Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg bruker Guerlain Devinora, matt, farge beige, og er i grunn fornøyd, liker bare ikke innpakningen, synes det blir for mye. Pudder ser bra ut på, gir fin og jevn farge, men må fornyes i løpet av dagen, holdes ikke så bra. Jeg bruker kosten, og ikke den svampen som følger med, selv om den er overraskende bra! De Les Meteorites fra Guerlain klarer jeg ikke å bruke på ansiktet, får kviser og røde prikker, derfor bruker det bare på kroppen, gir fin glødd, men ellers er oppskrytt, etter min mening (sorry til fans, men jeg ble skuffet). Og ja, de er sterk parfymerte. Min ny "forelskelse" er nå phyto-produkter fra Sisley, har pudder og blash, begge med litt glitrende effekt. De gir ikke så mye glans som Les Meteorites, glansepartiklene mye mindre i størrelsen, og det ser mer naturlig ut. Ser ut som huden gløder, og ikke som du har noe glitter på. Innpakningene er også veldig fine og stilfulle, kanskje ikke så viktig, men en fin bonus! Også som phyto-produktene, skal de motvirke små irritasjoner i huden, funker bra på meg ihvertfall. Høres veldig ut som reklame, men som sagt, er forelsket. Min neste matt pudder blir uten tvil også fra same serie.. Er 26 år gammel, forresten. Åhh, ja, og her er det en test som er verdt å sjekke! http://www.femina.no/php/art.php?id=364337 Endret 6. januar 2008 av RedFox81
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg drar opp denne gamle tråden, siden jeg har vært å sett på produkter fra Sisley. Er det noen som har testet produkter fra dette merket? Er spesielt interessert i om pudder derfra kan være noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå