Gjest berta Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Dette har jeg postet tidligere, men fikk bare et svar. Fint om flere kunne svare. Jeg har prøvd å bli gravid over flere år.For et år tilbake testet vi oss, og man fant ingenting galt. Vi har nå prøvd 2 prøverørsbefruktninger, eggene blir befruktet og settes inn (2.stk hver gang), men jeg blir ikke gravid. Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å lykkes. Før annen gangs forsøk brukte jeg og min partner : Melbrosia, Damiana, kelpasan,folat,E-vitamin, C-vitamin, multivitamineral, Q-10, Sink og Selen, samt Wild Yam. Har senere hørt at wild yam fungerer som progestan (i p-piller) og skal derfor ikke brukes hele tiden. Etter at andre prøverørsforsøk mislykkest har vi prøvd med Salvie, og slimløsende hostesaft - uten å lykkes. Denne gangen var syklusen min kort -12 dager. Har noen tips til hva vi kan gjøre for å støtte opp om 3. gangs prøverrørsforsøk??
Gjest Meg... Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Hei! Har dere prøvd alternativ behandling, f.eks energiterapeut? Vet at damene på "Edens Have" i Trondheim kan hjelpe i enkelte tilfeller... Det kan jo være verd å stikke innom for å ta en prat med dem. De er seriøse og meget hyggelige. De vet sikkert hvem som kan hjelpe hvis dere kommer fra en annen kant av landet også!
Labella Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Har ikke noen erfaring selv, men kjenner to par som har blitt gravide etter akupunktur. Det kan jo være verdt å prøve. Lykke til! Håper dere lykkes på den ene eller andre måten!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #4 Skrevet 23. april 2003 Akupunktur og homeopati har hatt positiv effekt hos noen.
ny dag Skrevet 24. april 2003 #5 Skrevet 24. april 2003 Hei, jeg ville ha oppsøkt akpunktør/øre-akupunktør hvis jeg var deg - evt. (også) homeopat eller fotsoneterapi. Jeg har vært én gang hos øre-akupunktør pga. ryggsmerter, men diskuterte da også graviditet med akup.. Jeg har skrevet kort om dette under overskriften akupuntur/ homøopat som finnes i dette forumet (se neste side). Ellers så ville jeg tatt eggløsningstester - noe dere selvfølgelig sikkert allerede har gjort, men jeg sier det no - og kanskje det også er en idé å begrense sengeaktiviteten til rundt tidspunktet rundt EL. Jeg tror jeg ville prøvd å tenke annerledes enn slik dere vanligvis tenker og gjøre om på vanene... Hvis dere f.eks. stresser dette mye begge to, snakker om det og er veldig opphengt på å ta deres vitaminer hver dag osv. - noe som er fullt forståelig - så ville jeg prøvd - selv om det kan synes umulig - å dempe dette.. .og videre om dere pleier å ha sex til best. tider, så gjør litt om på det også.. og kanskje også prøve noe nytt i sengen eller? Tnk også over om du føler at du er i fin form eller om det heller er slik at du føler du har lite energi, vondt noen steder i kroppen (smerter?), stresser (jobbrelatert?) e.l. og prøv å tenk over om det er noe du kan gjøre for å forbedre dette. Ønsker dere lykke til, hilsen prøver
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #6 Skrevet 25. april 2003 Jeg har vært hos fotsoneterapeut og fikk samtidig øreakupunktur. Det hjalp iallefall for meg :D HVis du bor i Oslo kan jeg gjerne anbefale henne for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå