mia83 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er det noen som kan hjelpe meg? Har en SNES-emulator men får ikke brukt den i Windows Vista.. Får opp en melding om at jeg ikke har tilgang pga at produktet ikke er sikkert osv.. Noen som har en løsning på dette?
Annikken Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ånei! Krise! Jeg har my pc med Vista, brukte BioNES tidligere, har ikke satt det opp ennå... Hvilken emulator bruker du? Du kan jo prøve å laste ned en annen? Søk på "emulator" på Google... Vista har jo en egen personlighet når det gjelder sikkerhet, men det finnes garantert måter man kan få satt det opp likevel... jeg skal prøve å sette det opp på min og se om jeg finner ut noe! Edit: Ah, SNES... jeg hadde NES. Men det går sikkert ut på det samme. Prøv å finn enn annen, kanskje det funker bedre! Endret 4. januar 2008 av Annikken
mia83 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Den heter visst Snes9xw eller noe sånt. Broren min er utdannet innen IT, og han syntes det var merkelig at den ikke funker. Får nok få han til å komme på besøk snart, så kanskje han finner ut en måte å få d til å funke på men kanskje d går med en annen emulator. Det skader jo ikke å prøve da.
mia83 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Jippi! Nå har jeg fått tak i en SNES-emulator som funker på Vista! Får iallefall Super Mario World til å funke, men ikke Super Mario All Stars foreløpig. Den heter Snes9X v1.43 for Windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå