Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei er en gutt men trenger et "kvinnes" råd til det her. Jeg syns at alle jenter jeg møter ser rart på meg, vet ikke hvorfor. Jeg syns jeg har en fin kropp, er ikke feit eller noe sånn og trener ganske mye. Mange sier at jeg er kjekk men det plager meg at de ser litt rart på meg som om de undrer på noe. Er det sånn at de liker meg? At de vil at jeg skal gjøre noe med de? Be de ut eller noe sånn? Vet ikke helt åssen jeg skal forklare dette men still spørsmål hvis du vil ha svar på noe. Trenger hjelp med dette!
kheira Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Tror du bare skal ta det positivt at de ser på deg, og når du hørt av andre at du er kjekk i tillegg
Gjest Pax Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Det er sikkert fordi du er kjekk men samtidig litt uskyldig (virker det som) - ingen dårlig kombinasjon.
Gjest Milorill Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 De ser ikke rart på deg:) De ser på deg fordi dem mener du er kjekk og kanskje litt mystisk fordi du er sjenert i tilegg! Ikke tenk på at de ser på deg som rar av den grunn
FrizzleSizzle Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Hvis jeg ser på en kjekk mann og han ser det, blir jeg brydd fordi jeg tror at han tenker "jaså, du tror du har sjans på meg?", så det kan tenkes at de ser brydde ut.
Gjest =tentacle= Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Trenger hjelp med dette! Spør en jente du kjenner og stoler på. Vi har ikke sett deg og hvordan du er ute blant folk.
Gjest Golden Girl Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Spør en jente du kjenner og stoler på. Vi har ikke sett deg og hvordan du er ute blant folk. Enig i dette. For alt vi vet kan du ha en rar haarsveis, rart ganglag, klesvei... you name it.
Gjest StockDama Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Kanskje det er noe rart ved deg ? Siden de ser rart på deg mener jeg... om de var intressert ville det vel vært mer hyggelige smil ellernoe i den dur? Som sagt over, spør en du kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå