Gjest Alligator Skrevet 22. april 2003 #1 Del Skrevet 22. april 2003 Hei Jeg trenger råd: Har forelsket meg fullstendig i den lekre kjøkkenmaskinen til Kitchen Aid http://elle.abril.uol.com.br/edicao0199/im...deiaelle012.gif Noen som har erfaring med den, er den verd pengene? Jeg har akkurat nå ingen kjøkkenhjelpere, så jeg skal kjøpe NOE, men jeg lurer på hva? Hvilke maksiner bør jeg investere i? Jeg vil elte litt, vispe litt, mose supper, lage drinker... Dersom jeg ser bort fra design freaken i meg, tenker jeg at jeg trenger en kenwood major eller electrolux assistent (med hurtigmikser?), trenger jeg da en foodprosessor i tillegg? Gode råd mottas med takk! Mvh. Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har en KitchenAid som jeg er veldig fornøyd med. Dette temaet har vært opp før, du kan jo lese mer her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=21869 Dersom jeg ser bort fra design freaken i meg, tenker jeg at jeg trenger en kenwood major eller electrolux assistent (med hurtigmikser?), trenger jeg da en foodprosessor i tillegg? Jeg har en foodprocessor fra Brau i tillegg til min KitchenAid. Jeg bruker den sjelden, og mest når jeg skal lage større porsjoner med feks fisk- eller kjøttfarse, bærpureer etc. Hadde sikkert klart med uten, men den er da kjekk å ha innimellom. En blender gjør ikke alltid samme nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg er også veldig fornøyd med min Kitchen Aid. Kjøpte den for noen måneder siden, og den har så langt dekket alle mine behov. Nå må det jo nevnes at jeg ikke akkurat står på kjøkkenet hele dagen, men den har da blitt testet ut. Den vil muligens ikke være nok for deg hvis du skal mose supper og lage drinker. Det blir vel en blender best til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har akkurat kjøpt meg en Kenwood major, og grunnen til at valget falt på den, er at jeg har hatt en før, arvet av moren min, og var storfornøyd! Enda mer fornøyd er jeg med den nye, bollen er større og motoren kraftigere. Den er på tilbud hos elkjøp (eller var det expert...?) til 3990. Da får du med maskinen, 2 boller, slikkepott, kjøttkvern, visp, eltekrok og k-spade. Husker ikke om det var mer med. Vispens minste kapasitet er en eggehvite, og den visper bare helt fantastisk! Eggedosisen er stiv på et øyeblikk! Det finnes mye ekstra utstyr til den, og kvaliteten er ikke noe å si på. Jeg vet dessverre ingenting om Kitchen Aid, men designet var jo stilig da :blunke: Lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alligator Skrevet 24. april 2003 #5 Del Skrevet 24. april 2003 Det ble til at jeg kjøpte Kitchen Aid -nydelig rød og fin! Den står på benken og flotter seg -og laget deilig ostekake igår! Kjøpte også endel ekstrautstyr, så nå har jeg det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. april 2003 #6 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg elsker Kitchen Aid :D har miksmaster og endel andre ting fra det merket og jeg er superfornøyd. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå