Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

OK, jeg har sykt mye klær - allikevel aldri noe å ha på meg. og jeg har nå funnet ut at grunnen er at jeg ikke eier basisplagg!!

I dag skal jeg og søster ut og shoppe basisplagg. men hva er basisplagg?? tydeligvis har jeg ikke peiling på det i det hele tatt, jeg kjøper bare ting jeg synes er fint eller kult...

jeg ser for meg en svart dressbukse, et svart skjørt til under knærne. men hva mer??

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Enkle overdeler med lange eller korte ermer, og i farger som går til det meste, enkle cardigans uten for mye snikk-snakk, mørke jeans som sitter bra, en fin, hvit skjorte i klassisk snitt.

Sånn cirka.

Skrevet

Morgan le Fay nevner det meste, i tillegg til dressbukser og skjørt som du har funnet ut selv. :)

Kanskje en enkel kjole også, enten i sort eller en annen nøytral farge, som du kan variere look på med tilbehør etc.

Skrevet

For meg er det viktigste noen singletter i f.eks. sort, hvit og noen litt mer spendende farger. Kjekt å ha under de fleste cardigans og tunikar med v-utringning ;) Burker det hvartfall masse selv. Ellers tenker jeg en fin mørk jeans.. Men høres ut som om du kanskje tenker litt mer penere tøy også.. Lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...