molly83 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 En uke,med budsjett på 10-15000 uten lommepenger. et romantisk sted. Gjerne med Spa,ikke nordover. . må ha det varmt jeg
Gjest *marie* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Paris er helt fantastisk- men kanskje ikke så avslappende som man ønsker at en bryllupsreise skal være? Ellers er Santorini er vakker og romantisk øy :rødme:
Munachimso Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Første som slår meg er Hellas. Eller Sicilia! :rødme: Endret 4. januar 2008 av Munachimso
ToveM Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Madeira eller Malta (har alltid hatt lyst til å reise disse plassene selv)
Susan Sto Helit Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Hellas er bra! Vi var på en gresk øy på bryllupsreise. Betalte nok litt mer enn det dere er ute etter, men hadde leilighet med privat basseng. Kjempebra standard, og stor frokostbuffet inkludert i prisen. Utrolig minneverdig bryllupsreise!
Gjest Linn24 Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 vi har så vidt begynnt å snakke litt om bryllupsreise nå. vi har vært inne på tanken med en slottsferie. aner ikke hvor mye det koster. :klø: vi vet iallefall at vi vil holde oss i europa. kanskje et sted i italia, frankrike, romania, portugal eller noe sånt. snakket litt om tyskland, men akkurat den der er jeg ikke helt sikker på gett. iallefall, lykke til med valget deres. det er ikke lett. det er jo så fantastisk mange flotte steder.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 vi har så vidt begynnt å snakke litt om bryllupsreise nå. vi har vært inne på tanken med en slottsferie. aner ikke hvor mye det koster. :klø: vi vet iallefall at vi vil holde oss i europa. kanskje et sted i italia, frankrike, romania, portugal eller noe sånt. snakket litt om tyskland, men akkurat den der er jeg ikke helt sikker på gett. iallefall, lykke til med valget deres. det er ikke lett. det er jo så fantastisk mange flotte steder. Jeg også har tenkt: Tyskland? Men så leste jeg en reportasje/ reisebrev, og jeg finner ikke ut hvor jeg leste det. Bilferie i frodige idylliske skoger i Tyskland. Innsjøer og slott.. Og det så sååå fint ut. Så om noen vet hvor jeg mener, så fortell..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Lisboa i portugal :D :D :D kjempe romantisk:D
lille kolibri Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Skiathos. Liten øy i Hellas. Kan kjøre moped rundt hele øya på en dag. Mange bortgjemte strender som bare dere kan slappe av på.. Romantisk øy
marsy Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Jeg også har tenkt: Tyskland? Men så leste jeg en reportasje/ reisebrev, og jeg finner ikke ut hvor jeg leste det. Bilferie i frodige idylliske skoger i Tyskland. Innsjøer og slott.. Og det så sååå fint ut. Så om noen vet hvor jeg mener, så fortell.. Dette høres veldig sør-tyskland /bayern ut.... veldig flotte områder her. Moseldalen (kjent for hvitvinene som lages der) er nydelig....
marsy Skrevet 11. januar 2008 #17 Skrevet 11. januar 2008 En uke,med budsjett på 10-15000 uten lommepenger. et romantisk sted. Gjerne med Spa,ikke nordover. . må ha det varmt jeg Jeg eeeelsker Italia! Fantastisk natur, mat, vin, språk og kultur. Hva med Capri, eller Toscana? Flotte omgivelser, og flere spa man kan bo på/besøke. Andre gode reisemål er Korsika. Eller hvis dere vil til en storby: Barcelona, Paris eller Lisboa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå