tuttelutten :) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei jeg vurderer kjøpe meg hair extensions fra ebay. 1- har du clips, fungerer det bra? 2- tar det lang tid å ta på? 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? viser noen bilder her, så må dere fortelle meg hva som er best! takk! JEG LEGGER DEN PÅ VEDLEGG! - jeg ser på ebay, og der er det mest sånn med mange clips liksom. Men finnes det ikke sånn at alle de clipsene er en stor clips og ikke mange liksom. Skjønner? Om det går, hva er best å kjøpe? LEGG GJERNE INN BILDE! vil helst bare ha svar som angår dette, så ikke vi starter en hel ny tråd! hehe. takk for hjelpa! Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 30. mars 2008 av Arwen
Gjest indo_utlogget Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei jeg vurderer kjøpe meg hair extensions fra ebay. 1- har du clips, fungerer det bra? joda, fungerer fint, men klør litt bare 2- tar det lang tid å ta på? Når jeg brukte clips, brukte jeg ca 15-20 min. 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) Brukte det ofte, og kunne sove med de en natt dersom jeg hadde håret i strikk/flette. Eneste som er slitsomt er å ta de ut hver gang man vasker håret. 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? Aldri handlet på e-bay, så vet ikke 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? Ja det går an, men du må ikke farge clipsene. Best å gjøre det hos frisør. viser noen bilder her, så må dere fortelle meg hva som er best! takk! JEG LEGGER DEN PÅ VEDLEGG! - jeg ser på ebay, og der er det mest sånn med mange clips liksom. Men finnes det ikke sånn at alle de clipsene er en stor clips og ikke mange liksom. Skjønner? Om det går, hva er best å kjøpe? LEGG GJERNE INN BILDE! vil helst bare ha svar som angår dette, så ikke vi starter en hel ny tråd! hehe. takk for hjelpa! Det er mange små clips, noen er enkle, mens noen består av tre klips på rekke. Dette fordi at det skal være tettest bak på hodet De små skal brukes for å fylle ut på sidene. Du skal bruke de største nederst, og bruke smalere lengre opp på hodet. Består av ekte hår, så enkelt å krølle/rette ut/ frisere.
tuttelutten :) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Det er mange små clips, noen er enkle, mens noen består av tre klips på rekke. Dette fordi at det skal være tettest bak på hodet De små skal brukes for å fylle ut på sidene. Du skal bruke de største nederst, og bruke smalere lengre opp på hodet. Består av ekte hår, så enkelt å krølle/rette ut/ frisere. takk!! Noen andre svar hadde vært greit å!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 takk!! Noen andre svar hadde vært greit å! Åssen får dere de til og sitte? Eg får de ikke til og sitte fast ordetlig
laperla Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 (endret) [quote name=tuttelutten ' post='5173177' date='03.01.2008 (14:40) ]Hei jeg vurderer kjøpe meg hair extensions fra ebay. 1- har du clips, fungerer det bra? 2- tar det lang tid å ta på? 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? Hm, du har ikke sjekka ut det clip on håret fra Sara's da? Jeg har det, og er veldig fornøyd med det. Klart, pes er det. Det er det uansett med extension. Men etter å fått klippet det, og nummerert clipsa samt brukt prøve og feile metoden x antall ganger på å sette det på. I begynnelsen brukte jeg sikkert halvtime og vel så det. Nå går det på max 15 min. Også må en jo finne ut hva som fungerer best for en selv. Har en del venninner som har det, og de bruker alltid rettetang (på både sitte eget og extensionen). Jeg har glatt hår, og bruker det heller ikke på extensionen. Jeg syns overgangen blir mye mer markert når jeg gjør det. Ellers bruker jeg shampoo, balsam og begge hårkurene fra Joico's K Pak på håret. Det blir jo helt nydelig faktisk. Bruker ikke håret hver dag, det blir for mye stress. Men når jeg først tar det på, sover jeg gjerne med det en natt (enten med 3 hårstikker i hestehale eller i en flette). Det står at en ikke skal gjøre det, men jeg har ikke opplevd noe flokete hår av det. Jeg var så heldig og finne en hårfarge som er identisk med den jeg har også. Det ble så bra, så at frisøren min stakk av gårde og kjøpte ho også. Og det håret fra Sara's er 100% ekte hår, og det kan farges om fargen ikke er lik. Det anbefales ikke å farge det helt lyse håret, da det allerede har fått hard medfart av blekemidler. Hehe. Endret 26. mars 2008 av laperla
Cocktail Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Hei jeg vurderer kjøpe meg hair extensions fra ebay. 1- har du clips, fungerer det bra? 2- tar det lang tid å ta på? 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? viser noen bilder her, så må dere fortelle meg hva som er best! takk! JEG LEGGER DEN PÅ VEDLEGG! - jeg ser på ebay, og der er det mest sånn med mange clips liksom. Men finnes det ikke sånn at alle de clipsene er en stor clips og ikke mange liksom. Skjønner? Om det går, hva er best å kjøpe? LEGG GJERNE INN BILDE! vil helst bare ha svar som angår dette, så ikke vi starter en hel ny tråd! hehe. takk for hjelpa! Har ikke prøvd fra ebay, men jeg fra Saras (saras.no, kan også kjøpes hos enkelte frisører), og disse er virkelig å anbefale! 1. Ja, har fra Saras og fungerer utmerket! Veldig enkelt! 2. Første gang brukte jeg ca 10 min, men etter å lært teknikk går det noe raskere. Ikke no stress! 3. Jeg gidder ikke å bruke hver dag, føler ikke noe behov for det. Jeg bruker det når jeg vil pynte meg litt ekstra 4. Aner ikke. 5. Jepp! Men bør nokk unngå å farge ofte, men 1 eller 2 ganger skal gå fint (vertfall med den typen som jeg har, men det finnes dårlige kvaliteter rundt forbi, så det er avhengig av det!). Tror ikke det eksisterer clips hvor det er alt i ett. Det er en grunn til at det er forskjellige "typer". Jeg har 4 stk 3-remser (2 er bredere) og 4 1-remser. De smaleste 3-remsene skal nederst, og de brede 3-remsene lengre oppe. Di enkle på sidene. Hadde clipsene vært alt-i-ett hadde resultatet blirr helt feil. Så.. jeg anbefaler vertfall Saras! GOD KVALITET!
Cocktail Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 PS. Får du ikke klemmene til å sitte (kanskje har du for glatt hår eller mangler enkelt og greit erfaring) kan du prøve å tupere håret. Frisørens råd
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 1- har du clips, fungerer det bra? Fungerer kjempefint og ser naturlig ut. Jeg var skeptisk etter å ha hatt keratinfester et par år, men er mye mer fornøyd med disse. 2- tar det lang tid å ta på? Neida, max 10 minutt. Kommer nok litt an på hvor vant du er med å holde på med hår. 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) Jeg bruker mine hver dag. De anbefaller vist ikke det. Skal du ha "permanent" ex. anbefaller de visst keratin. Forstår ikke hvorfor. Det sleit enormt på håret mitt, men med disse har håret vokst seg langt og fint igjen. Ingen problem å sove med dem, bare flette håret. Det bør man gjøre med alt langt hår. 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? Har ikke peiling. Mine er fra Pilus. 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? jeg har farvet mine. De anbefaller ikke permanent farve, da, men jeg gjorde det før jeg leste at det ikke var lurt. Funka helt fint det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Noen som har prøvd Remy human hair clip in kjøpt fra ebay? Er så vanskelig å vite om det er bra kvalitet, men var en del billigere enn fra saras.no Men hmm, noen som vet om man må betale toll for sånne ting også? selv om man kjøper fra privatperson? For da blir det kanskje ikke så mye billigere likevel..?
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Dere som har dette fra før eller bare har peiling; Er dette en ok sammensetning av en pakke? Er det nok til å "dekke" et helt hode? og er rekkene med klips passelig brede? 1 Piece 8" wide X 3 Clips 1 Piece 6" wide X 3 Clips 4 Pieces 4" Wide X 2 Clips 2 Pieces 1.5" Wide X 1 Clip Noen som vet hvor mye en inch er i cm? Står at håret er 16" langt? (" betyr vel inches gjør det ikke?)
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Hvis håret er 16 inches, vil det si at det er 40 cm langt. Mens den bredeste clipsen er halvparten, altså 20 cm, noe som jo er ganske bredt til å være sånn clip in, men jeg vet ikke helt hva som er vanlig heller da.
Gjest me:) Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 [quote name=tuttelutten ' date='03.01.2008 (15:40) ' post='5173177] Hei jeg vurderer kjøpe meg hair extensions fra ebay. 1- har du clips, fungerer det bra? 2- tar det lang tid å ta på? 3- bruker du det hver dag, eller ikke? (jeg vil helst bruke hver dag) 4- er ebay trykt? noe spesielt jeg må vite? 5- går det ann å farge håret, altså selve extansionen? viser noen bilder her, så må dere fortelle meg hva som er best! takk! JEG LEGGER DEN PÅ VEDLEGG! - jeg ser på ebay, og der er det mest sånn med mange clips liksom. Men finnes det ikke sånn at alle de clipsene er en stor clips og ikke mange liksom. Skjønner? Om det går, hva er best å kjøpe? LEGG GJERNE INN BILDE! vil helst bare ha svar som angår dette, så ikke vi starter en hel ny tråd! hehe. takk for hjelpa! Hei! Ville bare komme med et tips. www.nettsalongen.no selger clip in extensions, og er mye billigere enn www.saras.no. Har akkurat bestilt derfra og gleder meg til å prøve! Har ei venninne som har brukt extensions fra dette stedet og hun er veldig fornøyd. Så det kan jo være et alternativ hvis du er usikker på om ebayer trygt osv.
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 takk!! Noen andre svar hadde vært greit å!
Gjest Gjest_cecilie_* Skrevet 10. august 2009 #14 Skrevet 10. august 2009 hei på noen vita butikker selger de Jessica Simpson hair extention, koster bare 1000kr for langt og er alt i ett liksom!:D
Gjest Gjest_marita_* Skrevet 24. september 2009 #15 Skrevet 24. september 2009 Noen som har prøvd Remy human hair clip in kjøpt fra ebay? Er så vanskelig å vite om det er bra kvalitet, men var en del billigere enn fra saras.no Men hmm, noen som vet om man må betale toll for sånne ting også? selv om man kjøper fra privatperson? For da blir det kanskje ikke så mye billigere likevel..? jeg har handla myyye på ebay, og ikke betalt toll på noe..men d som er sikkrt, er hvertfall at det IKKE er toll på under 200 kr...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Vurderer å kjøpe hair extantions på ebay. Er det toll på sånne ting? Anonymous poster hash: 1ce6c...212
miramis Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Clip in er ikke bra hvis du har tynt hår, da ser det ikke naturlig ut. Jeg foretrekker microring.
amadine Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 (endret) Kjøp ifra selgeren minihouse8888 på ebay. Bra hår til en veldig billig penge. Veldig bra kvalitet og selgeren har mange gode tilbakemeldinger blant annet på youtube.De setter ned prisen på pakka slik at du slipper toll Endret 12. august 2013 av amadine
irislily Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Har endelig lagt 4år med extensions bak meg.. 1. Hadde clips fra Saras, HChair, butterflyhairextension, luxushair, og rapunzel of sweden. "fungerte" bra ja, men ser det er mange på gaten som ikke får satt det pent på.. 2. Tok meg 8-10 min å sette på, men så må du sikkert rette på litt så clipsene ikke syntes. 3. Jeg brukte det hver dag, og har aldri hatt mer "rævva" hårkvalitet noen gang. 4. Ebay er både og, det er aldri 100%sikkert så gjelder å finne rette selgere. 5. Går ann å farge det ja, men jeg ville aldri bleket det, og hvis det er bleket mye fra før, ville jeg heller ikke farget det så veldig. Extensions blir fort tørt og slitt, og jeg vil anse det som et 3 måneders bruk. Pass på å kjøp nytt før det blir slitt eller sånt, slitt løshår er sååååå lite pent. Har du et håp om å ha det lenge ville jeg pleid det godt :-) .. Og du blir avhengig, men anbefaler at du har noen extensionsfri dager i ny og ne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå