Gå til innhold

Bryllupsinvitasjoner

Anbefalte innlegg

Gjest snazaroo
Skrevet

Jeg ser nå at jeg har endel å gjøre :fnise:

Særlig siden jeg er på planleggingsstadiet for bryllup i august, og jeg skal lage alt selv. Og, så har jeg ikke peiling på noe nesten :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ser nå at jeg har endel å gjøre :fnise:

Særlig siden jeg er på planleggingsstadiet for bryllup i august, og jeg skal lage alt selv. Og, så har jeg ikke peiling på noe nesten :skratte:

Vi sender ut våre i slutten av denne mnd, begynnelsen av februar... litt tidlig er det jo, gifter oss i juni.. men vil at folk skal få dem før dem legger planer for sommeren og sånt...vi lager dem selv, men mangler egentlig bare skriften inni...

Skrevet

Samme her. Vi har laget ferdig våre invitasjoner så de er klare til utsendelse. Mangler bare å få ei gaveliste fra Tilbords klar, så sender vi dem nok ivei ganske kjapt tenker jeg. S.U har vi satt til 1. april

Gjest snazaroo
Skrevet

Så siden vi gifter oss i august, bør jeg sende inv i mars/april da?

Sånn at folk tenker på det forhold til ferie osv?

Når skal svar være oss i hende da? 1 juni?

Gjest Linn24
Skrevet

vi skal begynne å lage invitasjoner til uka. håper å få sendt de ut innen kort tid. gifter oss i aug, og det er mange som planlegger ferie tidlig.

hvis man ikke vil sende ut innbydelser tidlig, så kan man jo sende ut sånne

save the date kort.

Gjest *marie*
Skrevet

Vi skal gifte oss i slutten av april og sender ut invitasjonene i slutten av januar.

Skrevet

Jeg har også lurt litt på dette. Gifter meg i august og har hørt det er tilstrekkelig å sende de ut i mars-april en gang. Men jeg stikker av til det store Utland, og hvis folk skal få sjans til å ordne med ferie og jobb og slikt, bør jeg vel nesten bare sette i gang. Det jeg er litt redd for er bare om folk rett og slett kommer til å glemme hele greia om jeg sender dem nå. Hva tror dere?

Skrevet
Jeg har også lurt litt på dette. Gifter meg i august og har hørt det er tilstrekkelig å sende de ut i mars-april en gang. Men jeg stikker av til det store Utland, og hvis folk skal få sjans til å ordne med ferie og jobb og slikt, bør jeg vel nesten bare sette i gang. Det jeg er litt redd for er bare om folk rett og slett kommer til å glemme hele greia om jeg sender dem nå. Hva tror dere?

Dersom du gifter deg i utlandet, ville jeg ha sendt ut invitasjonene så fort som mulig. Veldig mange planlegger allerede nå sommerens ferie, så gjestene setter sikkert pris på å få klarhet i bryllupsplanene deres. Vi gifter oss også i utlandet i oktober, invitasjonene våre ble sendt ut rett før jul etter press fra familien (nå var det kanskje litt vel tidlig, da...).

:)

Skrevet

Vi gifter oss i juli, og kommer tidligst til å sende innbydelser i mars, med SU senest 15. mai. Vi har sagt fra de til fleste at vi skal gifte oss, så tror de fleste har satt av datoen allerede (hvis de vil komme da)....

Skrevet

Vi gifter oss i august, og sender ut invitasjonene i slutten av februar. Gjestene må overnatte på hotell, så vi må få oversikt over hvor mange det blir.

S.u. blir vel i april, tenker jeg.

Skrevet

Vi gifter oss 27. juni neste år, og vi kommer til å sende invitasjonene minst 6 mnd i forveien tror jeg, pga at mange bestiller ferie tidlig... evt sender vi save the date kort allerede tidlig på høsten og venter til januar/februar med å sende ut ordentlige invitasjoner... de aller fleste vil vel være klar over datoen uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...