Betsy Skrevet 19. januar 2008 #21 Skrevet 19. januar 2008 Så du tør å kjøpe brukt brudekjole? Betyr ikke det ulykke? Det har ikke jeg hørt om før, men regner med at tiden vil vise om det stemmer...?
sandra82 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 20. januar 2008 Det har ikke jeg hørt om før, men regner med at tiden vil vise om det stemmer...? Jeg endte med å kjøpe min over nett jeg da... så den kommer fra USA...ble ikke så gal pris på den, men vet jo ikke hvor mye man måtte ha gitt i norge heller da... gleder meg som en unge å faktisk få den kjolen...
Betsy Skrevet 20. januar 2008 #23 Skrevet 20. januar 2008 Jeg endte med å kjøpe min over nett jeg da... så den kommer fra USA...ble ikke så gal pris på den, men vet jo ikke hvor mye man måtte ha gitt i norge heller da... gleder meg som en unge å faktisk få den kjolen... Så bra, gratulerer med kjole! Tror ikke at du kommer til å angre!
Irmelinn Skrevet 20. januar 2008 #24 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har kjøpt Grace Kelly kjolen Den er nydelig!! men jeg har kjøpt kopi da.. Men utrolig fin uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå