Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Gjest snazaroo
Skrevet

Er det noen her som har tips til steder å dra på en 4-5 dagers bryllupsreise.

Av diverse grunner, har vi bare 4-5 dager tilgjengelig til å dra på bryllupsreise, i september/oktober.

Tenker på en storby, Paris eller Roma f eks?

Noen som har noen tips?

Hvor bestiller man egentlig?

Det er jo så mange, så jeg blir så forvirret. De samme turene kan variere i stort i pris....?

Håper noen har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo så mye å velge mellom!!

Venezia er jo en romantisk by!! Har aldri vært der selv, men gud å lyst jeg har..

Paris er også ett alternativ.. Der kan man jo få til hva som helst... Nå har jeg vært ekstremt myt i paris og er kanskje litt partisk, men elsker den byen.. Hotell der kan være litt dyrt, men fly trenger ikke å være det... air france har faktisk jevnlig greie priser også er det noen av disse lavpris flyselskapene som selger billetter ditt, tror det er sterling.. Hotell.no har hotell..

Barcelona er også ett veldig fint alternativ, ett vi vurderer.. da kan man kombinere storby med en strand...

island hadde jo vært fint.. ellers kan man ta en spatur til ett sted..

Skrevet

Amsterdam! Kort vei, gågater, masse hyggelige kafeer, kanaler og mildere klima enn her.

Skrevet

Wien er min absolutte favoritt by i Europa!

Der finnes alt av kunst og kultur tilbud, masse stilig shopping, utrolig mange kafeer med deilige kaker, flotte hoteller til ok pris.

Og om dere vil dra litt ut av sentrum så er det mange, mange vakre slott dere kan kikke på.

Jeg vet ikke om noen flottere og mer romantisk by. Slår både Roma, Venezia, Paris og London om du spør meg.

Bruker alltid enten hotelclub eller om hotellet skal bestilles innen 3 uker rates to go. Har brukt disse nettstedene for å bestille hoteller i 4 år, aldri noen problemer og alltid mye billigere enn å bestille direkte.

Får flotte hoteller til en billig penge der. Brukte også denne siden sist jeg var i Wien.

Lykke til med både bryllup og bryllupsreisen.

Gjest snazaroo
Skrevet

Tusen takk for masse tips og linker!

Flere taes imot med takk!

Skrevet

Som du sikkert ser så kan disse hotell sidene brukes for hoteller i de aller fleste storbyer i hele verden.

Er heller ikke noe problem å avbestille om planene skulle endres, har ombestemt meg tidligerer.

Lønner seg å følge med på prisene på det hotellet dere ønsker en stund for prisene endrer seg ofte. Men det er jo ikke sikkert at dere tar sjansen på bestille i siste liten for å spare penger når det er bryllupsreise :)

Skrevet
Er det noen her som har tips til steder å dra på en 4-5 dagers bryllupsreise.

Av diverse grunner, har vi bare 4-5 dager tilgjengelig til å dra på bryllupsreise, i september/oktober.

Tenker på en storby, Paris eller Roma f eks?

Noen som har noen tips?

Hvor bestiller man egentlig?

Det er jo så mange, så jeg blir så forvirret. De samme turene kan variere i stort i pris....?

Håper noen har noen tips?

Jeg og min forlovede var på langvikend til Island i November og det var helt fantastisk! Det vakreste stedet jeg noen gang har vært (og jeg har reist mye). Reykjavik var en kjempefin by med massevis av koselige cafeer og fine restauranter. Vi var i den blå lagune og badet i det varme vannet mens snøen dalte rundt oss- og vi leide bil og kjørte til Geysir og Gullfoss. Helt nydelig, veldig eksotisk, romantisk og spesielt. Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Vi dro til barcelona :) bestilte kjempe billige flybilletter og brukte heller penger på hotell. Storkoste oss på hotell OMM : http://www.hotelomm.es/

Fantastiske dager med masse god mat :rødme:

tingeling

Skrevet

Dubai! Tenk så eksotisk og herlig sted å reise til når man kun har noen få dager!

Skrevet

Hadde tatt meg en sykkeltur til Danmark jeg! Men så har ikke jeg noe imot telt og såre bakender heller da:) Eller en telttur på vidda eller noe.

Skrevet

Palma, Mallorca? :) En spansk storby som kan kombineres med bilturer til vakker natur, sjarmerende landsbyer og fine strender. I september/oktober er det roligere og mer ekte enn midt i turistsesongen.

Gjest snazaroo
Skrevet

Tusen takk for masse fine svar!

sjekke sjekke sjekke.....

Skrevet

Bare et lite tips. Ikke reis i skolens høstferie (siste uken i september/første uken i oktober?). Da er det dyrere og flere turister.

God tur! :sol:

Gjest snazaroo
Skrevet
Bare et lite tips. Ikke reis i skolens høstferie (siste uken i september/første uken i oktober?). Da er det dyrere og flere turister.

God tur! :sol:

Det tenkte jeg ikke på!

Takk skal du ha!

Skrevet

Vi var på bryllupsreise i 6 dager/5 netter og var i Portofino (den italienske riviera) og to dager i Milano. Vi dro i slutten av september og det var litt varierende vær, men fordelen var at det var på slutten av sesongen og derfor ble vi behandlet veldig bra og ble bl.a. upgradet til The Presidential Suite på dette hotellet: http://www.framonhotels.com/en/rapallo/gra...tteristiche.htm

Ellers må jeg nevne London og selvfølgelig København. Mine to yndlingsbyer, og bra alle sesonger! :)

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...