Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet? Hilsen "sjokkert fan" som nettopp har kommet hjem fra juleferie..
Gjest _Leela_ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Det skyldes ikke manusforfatterstreiken i USA da? Hvis TVNorge ligger nært opp til sendetidspunktet i USA så er det mulig de er rammet av denne og det derfor er stopp i produksjonen midt i sesongen. Sendingen av Prison Break på TV3 er for eksempel rammet av dette.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Synd ingen vet. Jeg har sjekket TV-Norges hjemmesider og det står ingen ting der heller. Å si noe om når et program kommer tilbake på skjermen synes jeg er viktig når man stopper det.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 De skal jo begynne å sende Ugly Betty igjen neste onsdag, så det blir vel pause en stund regner jeg med.
Gjest enda en gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Har heller ingen aning om hvorfor de plutselig stopper. Men det er ikke første gang en tv-kanal brått stopper opp sending eller flytter sending uten å si noe som helst om det. Forferdelig irriterende! De kunne i det minste sette en notis på internettsida si så folk kan finne opplysning om neste sending eller at serien har blitt kansellert og noen begrunnelser i ny og ne (f.eks. streiker, endringer i kjøpsrettigheter, lite folk som ser på eller hva som helst).
Gjest Shayla Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Kan sende en mail til Tvnorge og høre, det har jeg gjort før ang one tree hill og det virket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå