Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har laget en ny spilleliste på itunes, men den vil ikke inn på iPod'n! Har ikke holdt på så mye med den så jeg er litt grønn. Men, jeg synes å huske at det skjedde automatisk?! Å, teknologi assa!! Hjelp!!?
Gjest Skya Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Min ipod oppdaterer seg iallefall automatisk mot spillelisten på itunes når jeg kobler den til. Har du sjekket innstillingene dine da? Kanskje man manuelt må velge dette for at det skal skje... (skal sjekke min jeg)
Gjest Skya Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Om du trykker på ctrl + , når du er inne i iTunes kommer innstillingene opp. Velg ipod-innstillinger (ipod'en må være tilkoblet) og velg: oppdater spor og spillelister automatisk.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Takk for hjelpen, Skya, men den fordømte dritten funker ikke. Jeg får opp innstillinger, men ikke dette : "velg: oppdater spor og spillelister automatisk." Så jeg blir sprø!! Jeg lurer på om det har noe å si at jeg hele tiden blir spurt om å laste ned en ny versjon, 1.13 eller noe sånt, og jeg takker nei hele tida?! I hvert fall, ingen ting skjer. Jeg fant ut at jeg like godt kunne laste ned skiten, men da jeg ble bedt om visakortnr osv, så feiga jeg ut. Kanskje jeg skal prøve igjen? Jeg blir jo ikke trekt for penger så lenge jeg ikke kjøper noe..
Gjest Skya Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Tror nok ikke det skal ha noe å si. For jeg har heller ikke oppdatert min iTunes. Men mulig det er noe galt med den versjonen du har. Lenge siden du endret musikk på ipod'en sist?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Tror det var i sommer, eller i høst... Har forresten versjon 1.0.2.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Uffda, det var bare å trykke "synkroniser"... Men takk for hjelpen uansett, Skya!
Gjest Skya Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Bare hyggelig. Men det var ikke bare bare det da. Bra at du fikk det til iallefall, sånne tekniske problemer er irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå