Gjest pirjo Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er på jakt etter en "lett" duft som kan brukes på jobb og til hverdags. Ikke noen tung partyduft. Noen som har tips om hva jeg kan prøve?
Linda644 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Er på jakt etter en "lett" duft som kan brukes på jobb og til hverdags. Ikke noen tung partyduft. Noen som har tips om hva jeg kan prøve? Versace bright crystal In control Britney Spears (liker ikke hennes dufter så godt, men den er kjempegod! den er voksen også, ikke lett - men heller ikke tung. En yummy parfyme - du vil liksom lukte på deg selv hele tiden, den inneholder blant annet vanilje,likør og creme brulee. Anbefales på det sterkeste! ) Euphoria Lovely av Sjp www.beauty4net.no Endret 3. januar 2008 av Linda644
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Den nye Versace Medusa er kjempe god! Lett, frisk og litt blomster.. Ellers så har du Dolce & Gabbana Light Blue, J'adore fra Dior, Boss XX, Boss Femme, Van Gils Aura.. Nå har jeg skrevet dufter som jeg vil beskrive som "lette", altså uten særlig mye krydder men mer mott sitrus/blomst. Euphoria som Linda644 nevner her, vil jeg si er en litt tyngre duft.. Og personlig syns jeg den er forferdelig- men alle er vi jo forskjellige
Søtpotita Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Den nye Versace Medusa er kjempe god! Lett, frisk og litt blomster.. Ellers så har du Dolce & Gabbana Light Blue, J'adore fra Dior, Boss XX, Boss Femme, Van Gils Aura.. Nå har jeg skrevet dufter som jeg vil beskrive som "lette", altså uten særlig mye krydder men mer mott sitrus/blomst. Euphoria som Linda644 nevner her, vil jeg si er en litt tyngre duft.. Og personlig syns jeg den er forferdelig- men alle er vi jo forskjellige Er det kome ein ny frå Versace no etter Bright Crystal?? Rosa parfyme det også? Når det gjeld Euphoria så har den jo ein lettare versjon som heiter Blossom, eg likar ikkje tunge lukter og denne er kjempegod!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Den nye fra Versace er ikke rosa Den er gul, og i en firkantet flaske med gullkork. For min nese luktet den rett og slett friskt, men ganske anonymt. Euphoria vil jeg klassifisere som tyngre, og ikke som frisk og lett. Hva med Donna Karan Be Delicious? Denne er jo svært populær, og lukter blomster og grønne epler.
Linda644 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Den nye Versace Medusa er kjempe god! Lett, frisk og litt blomster.. Ellers så har du Dolce & Gabbana Light Blue, J'adore fra Dior, Boss XX, Boss Femme, Van Gils Aura.. Nå har jeg skrevet dufter som jeg vil beskrive som "lette", altså uten særlig mye krydder men mer mott sitrus/blomst. Euphoria som Linda644 nevner her, vil jeg si er en litt tyngre duft.. Og personlig syns jeg den er forferdelig- men alle er vi jo forskjellige uu. den nye versace medusa er forferdelig! det er den verste parfymen jeg har luktet på. seriøst jeg brakk meg. Ja når jeg tenker meg om er euphoria litt tung, kanskje heller euphoria blossom. Resten av de du anbefaler er greie lette dufter Endret 3. januar 2008 av Linda644
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 uu. den nye versace medusa er forferdelig! det er den verste parfymen jeg har luktet på. seriøst jeg brakk meg. Akkuratt samme som jeg gjør når jeg lukter på Euphoria
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Versace Bright Crystal er KJEMPEGOD! Jeg prøvde den bare fordi den var ny, og da jeg kom hjem lukta den ordentlig godt på meg. Er på min andre flaske nå hehe
Linda644 Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Akkuratt samme som jeg gjør når jeg lukter på Euphoria Oki alle har jo forskjellig smak. Euphoria er faktisk en sterk parfyme. En gang jeg sprayet meg med den, satt den ett par dager! men har du prøvd euphoria blossom?
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Ja har prøvd den men er generellt ikke så glad i CK sine dufter.. Bare Eternity Moment, og den skal gå ut snart..
Gjest Elfrida Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 L'eau d'Issey liker jeg veldig godt som en lett hverdagsduft. Eau de parfume-varianten er litt dypere og holder lengre enn EDT.
Gjest Tabby Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Bare Eternity Moment, og den skal gå ut snart.. Tuller du? Det er den eneste parfymen jeg har falt pladask for. Svarte søren altså. Hvor lenge til og hvorfor skal den bort da?
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Vi driver å selger oss ut på den nå.. Så regner med de fleste andre gjør det også, selger til det blir tomt
MissSunshine Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Jeg bruker for tiden DKNY Be Delicilous - og har falt pladask for denne! Frisk og feminin på samme tid, aldri fått så mye komplimenter for hvordan jeg lukter før Ellers testet jeg Marc Jacobs Daisy da jeg var i London nettopp, denne var NYDELIG. Den neste på min ønskeliste
Parfumfreek Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Er på jakt etter en "lett" duft som kan brukes på jobb og til hverdags. Ikke noen tung partyduft. Noen som har tips om hva jeg kan prøve? Vet ikke alderen din, men har du prøvd den nye fra Prada? Prada Infusion D'Iris Jeg har bare prøvd den en gang, men falt pladask! Ren og delikat duft, og rake motsetningen til de sukkersøte (f.eks kjendis-duftene, Miss Dior Cherie, Chanel Chance og Flowerbomb. Nå har jeg riktignok Iris-dufter på hjernen for tiden, men denne er helt klart delikat og godt egnet til jobb/hverdags (uten å være kjedelig) Glemte å nevne at den ikke ligner på de andre duftene fra Prada Endret 3. januar 2008 av Parfumfreek
Duplex Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Mitt tips er Very Valentino, den er frisk og sporty samtidig som jeg syns den har et visst klassisk preg.
Rexina Skrevet 4. januar 2008 #17 Skrevet 4. januar 2008 Ja har prøvd den men er generellt ikke så glad i CK sine dufter.. Bare Eternity Moment, og den skal gå ut snart.. Vet du om herreparfymen Hugo boss Elements Aqua har gått ut av produksjon? Det er broren min sin yndlingsparfyme og han har lett etter den en liten stund nå.. Tips til hverdags-/jobbparfyme: Elizabeth Arden 5th Avenue. Den lukter rent og avslappet, men likevel sofistikert. Elsker denne!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 Vet ikke alderen din, men har du prøvd den nye fra Prada? Prada Infusion D'Iris Jeg har bare prøvd den en gang, men falt pladask! Ren og delikat duft, og rake motsetningen til de sukkersøte (f.eks kjendis-duftene, Miss Dior Cherie, Chanel Chance og Flowerbomb. Nå har jeg riktignok Iris-dufter på hjernen for tiden, men denne er helt klart delikat og godt egnet til jobb/hverdags (uten å være kjedelig) Glemte å nevne at den ikke ligner på de andre duftene fra Prada Den har jeg kjøpt. Det ble mitt andre duftkjøp i 2007, så jeg har vært moderat. Det siste året har jeg knapt klart å bruke parfyme, men denne er verken søt, vaniljeaktig, fruktig eller har #"$% patsjuli i seg, så den er perfekt for meg.
Gjest Bloom Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Vet du om herreparfymen Hugo boss Elements Aqua har gått ut av produksjon? Det er broren min sin yndlingsparfyme og han har lett etter den en liten stund nå.. Tips til hverdags-/jobbparfyme: Elizabeth Arden 5th Avenue. Den lukter rent og avslappet, men likevel sofistikert. Elsker denne! Nei tror ikke den skal gå ut.. Har den ennå vi hvertfall
Gjest Bloom Skrevet 4. januar 2008 #20 Skrevet 4. januar 2008 Mitt tips er Very Valentino, den er frisk og sporty samtidig som jeg syns den har et visst klassisk preg. Valentino dufter blir ikke solgt Norge lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå